24.986
netweters
|
153.701
antwoorden
|
20.850
vragen
|
ze wil in loggen bij google play store maar het lukt niet met wachtwoord dus telenet zou ook vandaag ook een activatielink sturen naar patricia;bastiaenssen@telenet.be is aagemaakt dus en bij google playstore kan ze niet inloggen dus zijn jullie nog bezig met verwerken of iets laat me het weten dank
de play store werkt met een google account, Telenet heeft daar niets mee te maken. Waarom kan ze niet inloggen? Komt er een fout melding?
PS. Het is best dat je het email adres verwijderd.
Best verwijder je het emailadres in je post hierboven
@benny12 schreef:ze wil in loggen bij google play store maar het lukt niet met wachtwoord dus telenet zou ook vandaag ook een activatielink sturen naar patricia;bastiaenssen@telenet.be is aagemaakt dus en bij google playstore kan ze niet inloggen dus zijn jullie nog bezig met verwerken of iets laat me het weten dank
Er wordt hier een en ander op een hoopje gegooid.
Playstore is te bereiken met een apart aangemaakt google account. Dat is een gmail adres met paswoord. Dit is totaal onafhankelijk van de provider van uw gsm.
mijn.telenet.be is de site waar je inlogt met je internetlogin en paswoord om je producten te bekijken en aan te passen.
Het wordt soms moeilijk. Telenet account, Google account, Apple ID, WiFi paswoord, Cloud, mailbox paswoorden daar heb ik al uren uitleg over gegeven omdat sommige mensen er echt niet meer wijs uitgeraken wat wat is.
Telenet workshops in de toekomst? Om dit allemaal eens uit te leggen aan de klant