Beantwoorden
benny12
Experienced Meerweter
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your tenth party!

mijn zus patricia heeft haar eigen mailbox

ze wil in loggen bij google play store maar het lukt niet met wachtwoord dus telenet zou ook vandaag ook een activatielink sturen naar patricia;bastiaenssen@telenet.be is aagemaakt dus en bij google playstore kan ze niet inloggen dus zijn jullie nog bezig met verwerken of iets laat me het weten dank

0 Likes
4 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

de play store werkt met een google account, Telenet heeft daar niets mee te maken. Waarom kan ze niet inloggen? Komt er een fout melding?

PS. Het is best dat je het email adres verwijderd.

Best verwijder je het emailadres in je post hierboven

Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
benny12
Experienced Meerweter
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your tenth party!

Maar we hebben gisteren avond de fout gevonden bij mijn telenet kan ze inloggen maar dan zag ik dat ze geen mobiele diensten had dus daar nu formule King Kong want ze belt niet veel dus King pakt maar staat dat op patricia haar naam of niet
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

@benny12 schreef:

ze wil in loggen bij google play store maar het lukt niet met wachtwoord dus telenet zou ook vandaag ook een activatielink sturen naar patricia;bastiaenssen@telenet.be is aagemaakt dus en bij google playstore kan ze niet inloggen dus zijn jullie nog bezig met verwerken of iets laat me het weten dank

Er wordt hier een en ander op een hoopje gegooid.

Playstore is te bereiken met een apart aangemaakt google account. Dat is een gmail adres met paswoord. Dit is totaal onafhankelijk van de provider van uw gsm.

mijn.telenet.be is de site waar je inlogt met je internetlogin en paswoord om je producten te bekijken en aan te passen.

Het wordt soms moeilijk. Telenet account, Google account, Apple ID,  WiFi paswoord, Cloud, mailbox paswoorden daar heb ik al uren uitleg over gegeven omdat sommige mensen er echt niet meer wijs uitgeraken wat wat is.

Telenet workshops in de toekomst? Om dit allemaal eens uit te leggen aan de klant

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
benny12
Experienced Meerweter

Maat nu snap ik het ze heeft eigen mailadres wachtwoord gebruikersnaam, maar nu zag ik gisteren avond dat ze geen mobiele diensten had maar ze heeft wel simkaart van telenet ik denk straks gewoon King bestellen en dan heeft zelf de mogelijkheid klopt of niet
0 Likes