Beantwoorden
LT
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
O dierbaar België.. Complimentendag Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

pairing LG OLED en digibox

Is er ooit iemand in geslaagd zijn LG magic remote van een OLED-tv in te stellen als universele remote voor zowel de TV als de digibox ? De TV herkent de digibox wel, beiden zijn ingesteld op HDMI-CEC maar de digibox bedienen met de magic remote lukt niet. 

0 Likes
2 reacties
DanGer
Experienced Meerweter
Berichten: 94
It's your ninth party! Een bus vol! Smile! Topicwurm!

pairing LG OLED en digibox

Ik heb het geprobeerd met een LG 43UK6300, en het lukt niet. Ik heb daarvoor mails gestuurd naar LG met als antwoord dat deze digicorder niet wordt ondersteund. En daar zit je dan met uw Magic Remote eh.

Echt triestig. Veel woorden in de reclame maar in werkelijkheid een kleine ramp. Ik maak nu gebruik van een Harmony Ultimate, maar ik vond de Magic Remote echt goed in de hand liggen.

0 Likes
DanGer
Experienced Meerweter
Berichten: 94
It's your ninth party! Een bus vol! Smile! Topicwurm!

pairing LG OLED en digibox

 

Geachte heer Danny,

Hartelijk dank voor het verzenden van uw bericht.

In Nederland bijvoorbeeld is het wel degelijk mogelijk om bepaalde digitale ontvangers met de Magic Remote te bedienen. Lang niet alle externe toestellen kunnen met zo'n magic remote bestuurd worden. Er zijn immers honderden fabrikanten op de markt en het is dan ook heel lastig om de compatibiliteit met alle toestellen te garanderen. Wij willen u verder erop attenderen dat wij u wel degelijk de LG Q7 kunt koppelen aan uw tv-toestel. Immers kunnen wij de compatibiliteit van onze eigen producten wel garanderen.

Wat uw vraag met betrekking tot de STB-knop betreft willen wij u verzoeken om deze vraag bij uw provider neer te leggen. Deze functie is immers gerelateerd aan het gebruik van de digicorder zelf. De LG tv fungeert louter als beeldscherm om het binnenkomende signaal te verwerken en vervolgens te tonen. Uw digicorder dient adequaat op de commando's te reageren, die met de bijbehorende afstandsbediening worden uitgevoerd.

Ten slotte adviseren wij u vriendelijk om op de volgende link te klikken: http://kr.eguide.lgappstv.com/manual/w17_mr/dvb/Apps/w3.5_mr_e01/e_dut/index.html. Via de aangegeven link kunt u de interactieve handleding terugvinden. Hierin zijn alle functies opgenomen en is er een stappenplan dat gevolgd moet worden om een bepaalde handeling uit te voeren, zoals het koppelen van externe apparatuur etc. U krijgt tevens een tour langs alle beschikbare instellingen op uw tv-toestel.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Anas Adnani
Customer Service Representative
LG Electronics Benelux




Let op! Heeft u nog vragen of wilt u reageren op deze e-mail, klik dan op onderstaande link. 

 
 
 

De volgende enquête zal uitsluitend worden gebruikt ter verbetering van de dienstverlening van LG. Geeft u gerust vrijuit uw mening.

 

Hoe tevreden bent u over het antwoord in deze e-mail?

 
 

Zeer tevreden

Tevreden

Neutraal

Ontevreden

Zeer ontevreden

     

 

 
 
 



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Received Date : 19/06/2018 12:35 47
The type of inquiry : Product Operation
Product/Model No. : Conventional/Flat TV/AN-MR18BA

Toch raar dat in Belgie de helft van vlaanderen een digicorder heeft van Telenet, en dat men die niet kan koppelen aan een LG smart-tv. Men zou dit toch duidelijk mogen vermelden bij de documentatie. Ik ontvang binnenkort een LG Q7 smart phone. Als de TV niet kan gekoppeld worden aan de Q7 , dan is er iets duidelijk mis. Is er dan een ander land waar die digicorder dan wel kan gekoppeld worden ? Op internet vind ik soms verhalen dat bijv de UK6300 een low-budget tv is, waarbij bepaalde functies niet werken . Bestaat er een lijstje van functies die wel werken ?
Bij het indrukken van de STB -knop , krijg ik de melding : deze functie wordt niet ondersteund. Of kan men zelf fucnties bijvoegen op eigen risico?

0 Likes