Beantwoorden
Ex-Netweter

Geluid bij aantal zenders heel hoog

Bij zowel Play Sports HD 1 als  Discovery HD staat het geluid standaard veel hoger dan bij de rest van alle zenders. Dit is enorm storend bij het zappen en natuurlijk ook als je naar de zenders wil kijken. Ik moet zowel de tv als de ontvanger op een lager volume zetten om het op een aanvaardbaar niveau te krijgen.

Bij Play Sports heb ik het pas gemerkt sinds de overschakeling van Sporting Telenet.

Het verschil is er op 2 verschillende tv's en 2 verschillende ontvangers (digibox en digicorder).

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Yamakasi
Experienced Meerweter
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

Dit is een gekend probleem, ik veronderstel dat je dolby digital heb ingeschakeld op je hd digicorder?

Als je dolby digital uitschakeld  zal je dit probleem niet meer ondervinden ...

0 Likes
Beantwoorden
Sebas
Experienced Veelweter
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Hey @Ex-Netweter, heeft het antwoord van @Yamakasi je verder kunnen helpen? Vergeet deze dan zeker niet als oplossing te markeren. Zo kunnen andere ook gebruik maken van de hulp. 

TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter

Sorry voor de late reactie. Ik dacht dat ik een mailtje zou ontvangen als er gereageerd werd op mijn bericht.

Nee, ik had Dolby Surround niet aan staan.

Ondertussen is mijn digicorder wel gecrashed gisteren en heb ik een nieuwe gekregen en daarmee is het geluid op alle zenders wel weer gelijk.

Toch bedankt voor de tip.

0 Likes
Beantwoorden