25.155
netweters
|
154.938
antwoorden
|
20.975
vragen
|
Niet alleen bij Telenet is dat zo, bij Proximus is het niet veel beter, al hebben de abonnees France 2, La Troix en TLC tenminste in HD wat bij Telenet manifest niet het geval is tenzij men in Brussel woont maar daar hebben ze National Geographic niet in HD maar bij Telenet wel.
Ik kijk nu momenteel naar France 2 HD via Proximus maar als ik straks naar National Geographic wil kijken zal ik mijn TV moeten switchen naar Telenet om deze in HD te bekijken.
Als dat een troost mag zijn, er is nog een HD zender bijgekomen nl Eurosport 2, die zender werd tot nu toe in SD doorgegeven, nu wordt die voortaan in HD doorgegeven.
TELENET BREIDT HD-AANBOD UIT
Telenet-klanten met een geschikt abonnement kunnen vanaf nu naar Disney Channel, Nickelodeon, TLC en Eurosport 2 in HD-kwaliteit kijken. Het zenderaanbod van Telenet wordt later dit jaar nog verder aangepast en uitgebreid.
http://www.totaaltv.nl/nieuws/20791/telenet-breidt-hd-aanbod-uit.html
FOX exclusief bij Telenet
http://www.totaaltv.nl/nieuws/20704/fox-in-belgi%C3%AB-exclusief-bij-telenet.html
Als je 'n goede TV hebt en er niet met je neus bovenop zit,zie je weinig verschil tussen SD en HD.
Niet iedere vlaming zit te wachten op meerdere franstalige zenders.
Komen nog 2 HD zenders bij : belrtl HD en provision HD. Maar waarom doe je niet zoals mij. Ik heb proximustv en Telenet tv en canaaldigitaal en HD+. Zo heb ik alle Vlaamse, Nederlandse, Duitse en Britse HD zenders. Je moet combineren mannen. Ik heb ook film1 en hbo pakket, movie&series en betv. Niet altijd kwijlen op Telenet. Zijn heel goed. Combineer kabel met iptv en sattelite. Ook op filmon.com kan je alle Britse, Amerikaanse en vele Duitse en Europese zenders op een legale manier kijken. Ik heb ook Netflix ook veel HD content. Dus mannen steek je handen uit de mouwen en vul Telenet aan met canaaldigitaal en proximustv. Zongen ik samen met filmon bijna zo'n 75 filmzenders. Alles perfect legaal. Doen mannen doen laat uw keuren uit uw oogkassen vallen wat er allemaal kan met 3 kabelkes en 3 decoders
Dat is allemaal goed en wel maar het maandbudget moet dat ook toelaten om met die verschillende providers in zee te kunnen gaan en dat is bij de meeste mensen manifest niet het geval, de meesten mogen al blij zijn dat ze 1 abbonement bij 1 provider kunnen betalen en dan nog.
Ik zit wat betreft TV zowel bij Telenet en Proximus aangevuld met Play More en Netflix en dat kan ik net nog betalen.
Ik las op een fora dat Telenet de NPO omroepen 1_2 en 3 nu in HD uitzend volgens jou daar.
Klopt dit wel.Ik zie achter de NPO posten nergens HD staan.
En of dat dat klopt, normaal zie je toch het verschil tussen HD en SD.
Wat dat woordje HD betreft: het is niet omdat dat die vermelding niet staat dat die zender niet in HD wordt ontvangen, alle Vlaamse zenders die in HD wordt ontvangen hebben die HD vermelding ook niet zelfs de VRT zenders.
Kom aan achter elke vlaamse zender zoals een _vier_vijf enz....staat er hier duidelijk HD
Bij de NPO omroepen staat er niets.
Ik zit 4 meter van het Philips groot scherm,en zie weinig verschil tussen HD en SD.
Maar goed zoveelste beter voor de rest als ze in HD worden uitgezonden zonder vermelding.
https://www2.telenet.be/nl/basic-channels/