Beantwoorden
Ex-Netweter

Het vonnis niet helemaal op digicorder

Dit weekend nam ik het vonnis op. 

Gisteren gezellig aan het kijken om op het einde te moeten vaststellen dat de film er niet helemaal op staat! 😏

We kunnen hem ook niet bestellen bij de tv theek

0 Likes
Beantwoorden
4 reacties
Ex-Netweter

zal wel te maken hebben gehad met de gebeurtenissen in Parijs, uitzendingen in het weekend zijn daardoor later gestart dan gepland in de tv gids van telenet. die tv gids wordt niet zo snel aangepast in zulke gevallen. via teletekst had je het wel kunnen zien dat het uitzenduur verandert was
0 Likes
Beantwoorden
apestaart
Experienced Veelweter
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

In dat geval had je het einduur kunnen aanpassen en dat tot 45 minuten na het einde van het programma.

Natuurlijk als dat programma nog later begonnen is dan helpt die 45 minuten na opname dan ook niet.

0 Likes
Beantwoorden
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Ik heb dat gisteren ook moeten aanpassen voor die serie op EEN namelijk "P". Ik heb het programma dat er achteraan kwam ook geprogrammeerd en nu zal ik de helft zien in de eerste opname na een stuk doorgespoeld te hebben en de rest in de 2e opname.

Die verdomde terroristen toch hé. Maar wij leven nog en dat is belangrijker Gefrustreerde smiley

Misschien kan je ook Play activeren zo kan je het direct opvragen. Je zal wel eerst moeten doorspoelen maar dat is het minste en daarachter het opvolgende programma bekijken.

Zo kan je ook eens genieten van de voordelen van Play. En tegen niemand zeggen, maar bel na een paar dagen naar 080066350 om het weer op te zeggen dan moet je maar enkele dagen betalen ipv een hele maand (10 euro). Verlegen smiley

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden