24765
netweters
|
152524
antwoorden
|
20715
vragen
|
Dit weekend nam ik het vonnis op.
Gisteren gezellig aan het kijken om op het einde te moeten vaststellen dat de film er niet helemaal op staat! 😏
We kunnen hem ook niet bestellen bij de tv theek
In dat geval had je het einduur kunnen aanpassen en dat tot 45 minuten na het einde van het programma.
Natuurlijk als dat programma nog later begonnen is dan helpt die 45 minuten na opname dan ook niet.
Staat die niet bij de 18+ opnamelijst ?
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/waar-vind-ik-mijn-18-opnames-terug/
Ik heb dat gisteren ook moeten aanpassen voor die serie op EEN namelijk "P". Ik heb het programma dat er achteraan kwam ook geprogrammeerd en nu zal ik de helft zien in de eerste opname na een stuk doorgespoeld te hebben en de rest in de 2e opname.
Die verdomde terroristen toch hé. Maar wij leven nog en dat is belangrijker
Misschien kan je ook Play activeren zo kan je het direct opvragen. Je zal wel eerst moeten doorspoelen maar dat is het minste en daarachter het opvolgende programma bekijken.
Zo kan je ook eens genieten van de voordelen van Play. En tegen niemand zeggen, maar bel na een paar dagen naar 080066350 om het weer op te zeggen dan moet je maar enkele dagen betalen ipv een hele maand (10 euro).