Beantwoorden
boxerfreak
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

MOTOR TV

Bedankt Telenet om onze avond te verknallen

 

Gisteren over gestapt naar de play more en volgens man is dit de reden waarom hij nu geen motor tv meer kan ontvangen.

Toen ik hem vertelde ( na wat opzoekwerk ) dat motor tv vanaf 1 november niet meer werd aangeboden dan zei hij ' tja waarom kon ik het dan gisteren nog zien en nu niet meer,toch gek je laat het aanpassen en geen motor tv meer '

 

tja wat kon ik daar op antwoorden ?

 

Mijn man keek veel naar MOTOR TV

in mijn ogen soms te veel maar ja

 

kunnen er geen andere zenders verdwijnen ,

wij hebben vroeger voor telenet gekozen omwillen van de goede aanbieding waaronder eurosport EN motor tv.

 

 

0 Likes
Beantwoorden
16 reacties
KevinDBM
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
Nieuwe TV-theek? On a roll... Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes.

MOTOR TV

De aankondiging dat Motor TV verdwijnt is al bekend van begin oktober. Ongeacht welke optie je hebt geactiveerd. Dit is natuurlijk jammer, maar snoeien in het aantal zenders om de kwaliteit te verbeteren is op zich niet slecht. Als je natuurlijk gehecht bent aan deze zender, is dat niet zo prettig. Al gezocht naar alternatieven? Play More is ook steeds opzegbaar.

Internet en TV: Fiber 200 - Play More + Sports
0 Likes
Beantwoorden
Chukky2
Freshman Meerweter
Berichten: 60
Goed bezig! On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

MOTOR TV

Dan mogen ze die zender zeker al op voorhand schrappen in de zenderinfo bij play more ! 

Maar nee , die staat er nog lekker tussen . Man man 

0 Likes
Beantwoorden
Ikkeguy
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Nieuwe TV-theek? Trick or treat? All I want for X-mas is YOU Alles op zijn plek!

MOTOR TV

Inderdaad, hij staat er nog steeds, zelfs met programma gegevens.

0 Likes
Beantwoorden
Chukky2
Freshman Meerweter
Berichten: 60
Goed bezig! On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

MOTOR TV

nu zie ik dat het waarschijnlijk komt , dat hij in Brussel wel nog op de kabel zit 

0 Likes
Beantwoorden
WW
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

MOTOR TV


@KevinDBM schreef:

..., maar snoeien in het aantal zenders om de kwaliteit te verbeteren is op zich niet slecht. ...


Het is maar hoe je "kwaliteit" definieert natuurlijk...

0 Likes
Beantwoorden
benny12
Experienced Meerweter
Berichten: 200
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up?

MOTOR TV

Die open staan 36 610 609 550 213 dus op deze nummers kun toch nieuwe zenders op zetten zoals bbcthee bbcfour en rtl Veronica sbs6 ???
0 Likes
Beantwoorden
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

MOTOR TV

is niet omdat die nummers openstaan dat er ruimte is op de kabel,

een zenderlijst kan je niet vergelijken met ruimte op de kabel dat gedeeld moet worden over allerlei diensten dat telenet aanbied.

zolang de bandbreedte van 600mhz niet is aangepast naar 1000 zal dit probleem blijven met zenderwissels.

SD zenders voor een HD zender.

0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

MOTOR TV

In ieder geval binnen een week neem ik Kroon tv van Nederland,en daar is sport genoeg op en films.En dan houd ik telenet niet meer.Dan neem ik proximus er bij als de zender het Belgisch voetbal niet uitzend.Maar dan heb ik toch de commerciëele nederlandse zenders,en dat is al het voornaamste.Dan moet ik zeker al geen schotel plaatsen.

0 Likes
Beantwoorden
telefoontje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

MOTOR TV

Hebben jullie ooit al naar de eurosportzenders gekeken ? 

Daar is namelijk voor 95% hetzelfde te zien als op motor tv .

Andere zenders weghalen is ook geen oplossing want dan is iemand anders weer aan het klagen.

Het is jammer maar het lijkt me redelijk om een zender weg te halen waar het meeste toch te zien is op 2 basis kanalen, dus als u het alleen daarom gebruikte kan u er nog wat mee besparen 🙂

 

Mvg 

0 Likes
Beantwoorden
WW
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Say what?! Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

MOTOR TV


@telefoontje schreef:

Hebben jullie ooit al naar de eurosportzenders gekeken ? 

Daar is namelijk voor 95% hetzelfde te zien als op motor tv .



Wie zoiets beweert denkt waarschijnlijk ook dat er alleen eerste-klasse voetbal bestaat, omdat je daarmee overstelpt wordt op 20 verschillende zenders.

Niet dus....

Ikkeguy
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Nieuwe TV-theek? Trick or treat? All I want for X-mas is YOU Alles op zijn plek!

MOTOR TV

Denk dat telefoontje niet weet wat autosport eigenlijk is .. Er zijn 7 voetbalzenders , is voor mij ook allemaal dezelfde ploeg die speelt

0 Likes
Beantwoorden
telefoontje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

MOTOR TV

Ik dacht dat we hier als volwassenen konden discussieren over een paar feiten zonder elkaar daarvoor de grond in te moetten willen duwen. 

want met deze antwoorden is er nog steeds geen anwoord gegeven op mijn vraag hebben jullie al eens naar euro sport gekeken ? 

Want u hebt gelijk ik ben zelf geen grote sport fan in totaal maar mijn zoon is grote motor gp , nascar en alles met touring cars en rally auto's  hij heeft rond gekeken naar telenet zelf gebeld samen met hun bekeken en is blijkbaar toch uitgekomen. Het is hij dat me dit heeft verteld dat er 95% van de autosporten  met verdeling over de kanalen van eurosport te zien zijn  en heb eens opgezocht  en blijkbaar gaat play sports ook motor cross uitzenden en een programma genaamd pittstop waar alles in te zien valt.

Is er dan nog zoveel dat ik hier mis dan ? 

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

MOTOR TV

@telefoontjeMaak je geen zorgen over sommige uitspraken hier. Net zoals er "voetballiefhebbers" zijn voor wie voetbal alleen Italiaans, Spaans of 1e klasse is en als dat niet uitgezonden wordt dan is er geen voetbal. Zo zijn er 'autosport" liefhebbers waarvoor alleen F1 of iets anders autosport is. Ze focussen zich zodanig op die ene zender en op die ene sporttak dat ze de rest niet zien.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Joeri007
Freshman Weetjesweter
Berichten: 16
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

MOTOR TV

Dag Telefoontje,

 

met alle respect, maar Eurosport en MotorsTv kan je echt niet gaan vergelijken.

de 2 eurosport kanalen tonen verre van de content die op MotorsTv getoond word.

JA.... Eurosport toont redelijk wat autosport, maar MotorsTv is echt voor de liefhebbers.

V8 Supercars... (nooit te zien op Eurosport bijvoorbeeld), sommige 24u's races...

 

we hebben 8 of 9 voetbal kanalen... maar 1 autosport kanaal dat toch ruim bekeken word (bij Belgacom een van de topkanalen) kan niet (meer).

 

ik ben trouwens ook voetballiefhebber, dus ik heb geen probleem dat er veel voetbal is, en veel andere sporten...  😉

 

het zit me nog steeds "hoog" zoals je misschien wel merkt, en dat zal eens het seizoen begint alleen maar weer erger worden, want we gaan een pak mooie autosport missen die ze NIET op eurosport of andere kanalen tonen 😉

 

0 Likes
Beantwoorden