24.986
netweters
|
153.704
antwoorden
|
20.850
vragen
|
Sinds enige tijd haperen alle opnames van onze digicorder, als we een programma terugspoelen hapert dit ook maar veel minder.
Ik heb al een reset uitgevoerd, zonder resultaat.
De digicorder is rechtstreeks via kabel aangesloten
Moet ik mijn digicorder gaan omruilen in een telenet center?
Probeer eens via yelo tv via de computer.
Als er daar ook problemen zijn kan het zijn da er met de hardeschijf problemen zijn.
Met de reset heb je de volgorde modem reset gedaan of alleen de digicorder gerest .
Bedankt voor de reactie.
Ik heb net via de yelo tv app gekeken en dan ondervind ik geen haperingen in de opnames, dezelfde opname op de digicorder hapert wel. Dus het lijkt me geen probleem met de harde schijf maar een probleem met de tuner van de digicorder.
Na een modem reset ook geen verbetering dus...
Andere tips zijn steeds welkom
moest er een tuner probleem zijn dan zou dit ook te zien zijn in je opname's via yelo.
zou kunnen dat er een probleem is met de digicorder,
enige oplossing is eens met je digicorder in een telenet winkel langs gaan en laten testen,
enig nadeel is,als de digicorder word ingehouden omdat deze stuk is,dan ben je al uw opname's kwijt.