Ik ben het eens met jaimie wat de films betreft. Het is ook een fantastisch idee, wat hij oppert, maar ik vrees dat de Telenet servers niet op die manier functioneren...
Over Play More, waar ik persoonlijk zeer tevreden over ben, daar is het grote voordeel voor de serie liefhebber, een dvd-box waar je al gauw 40 euro of meer voor neertelt als je een volledig seizoen in de winkel koopt. Akkoord, de meeste van de topseries komen later ook op TV (Vikings, Game of thrones, enz...), maar daar moet je soms een jaar op wachten.
Als je dus één topserie per maand kijkt, maak je al winst. En daar komt nog bij, dat er toch elke maand wel een paar filmtoppers in Play More verschijnen. Uiteraard geldt deze stelling niet voor de generatie die gratis op zijn laptop naar series kijkt. Daar behoor ik dus niet toe (grijns).
En ja, er is een massa oude content op Play More. Sommige mensen bekijken hun favoriete film elk jaar opnieuw. Daarmee zijn die ook tevreden als ze "Notting Hill" of "The Big Lebowski" weer eens in de Play More TV-Theek zien verschijnen.
Groetjes,
Christophe