Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

PLAY MORE = OUDE CONTENT?

Omdat mijn vrouw haar verveelt heb ik ervoor gekozen PLAY MORE toch maar te proberen (ook al vind ik het te duur), maar nu irriteer ik me eraan dat ik een hele hoop oude films zie (van 1970 en in de buurt), de nieuwste van 2014 (en geen 2015!), en nog vraagt men mij om te betalen voor de nieuwste films.

Wil dit zeggen dat ik misleid ben als klant en dat ik toch niet mee zal zijn met de meest recente films?

0 Likes
Beantwoorden
15 reacties
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

PLAY MORE = OUDE CONTENT?

Dit ligt volgens mij een beetje aan jou en je verwachtingen. Bekijk het hier en hier hoe het juist zit met de inhoud van play more.

 

 

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

PLAY MORE = OUDE CONTENT?

Voor een goed verstaander. Vanaf juli 2015 beginnen de eerste films van begin (januari) 2015 in Play more te komen.

Ik denk dat Telenet er eens goed aan zou doen om eens te horen waarom veel klanten de voorkeur geven aan bvb Netflix.

Ik heb het altijd al eigenaardig gevonden dat firma's willen weten hoe tevreden hun klanten zijn en waarom ze bij hen komen maar nooit de vraag gaan stellen waarom een pak anderen NIET bij hen kopen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

PLAY MORE = OUDE CONTENT?

*zucht*

 

igflyer... het gaat over play more. Niet wanneer deze opvraagbaar is in de tv theek.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

PLAY MORE = OUDE CONTENT?

Het probleem is wel dat er veel minder films in de tv theek verschijnen dan in de bioscoop in America. Een hele hoop goede films krijg ik dus nooit te zien via de TV-theek.. is het dan wel verstandig om 25 euro op te hoesten voor films die ik echt wil zien, waar ik al +-6 maanden op wacht en dan nog eens 6-12 maanden moet wachten (of nooit te zien krijg). "OF" ik kan ze direct huren aan ja, 6 euro per stuk... (het dubbele wat ik vroeger betaalde in videoland die hier helaas verdwenen is).

 

Klinkt alsof we zwaar int zäk worden gezet 😞

Ik ben (als ik vorig adres meetel) al +- 15 jaar klant bij telenet maar ik begin toch te twijfelen om over te lopen naar een andere concurrent. De strategie van ons te laten betalen voor zaken waar velen van ons niets aan hebben (series b.v. of domme zenders) en ons dan nog weinig te geven loopt bij mij stilaan de spuitgaten uit. Zo betalen wij 10-20 euro meer voor combinatie deals (tv-internet-tel) ten opzichte van bepaalde Nederlandse bedrijven.

 

Vroeger paste Telenet ook al deze strategie toe, maar nooit zo erg dan de laatste 2 jaar het geval is (en men rekent sindsdien ook veel meer voor deals waar ik niets mee ben!). Je kan dus kiezen tussen een overpriced slechte verbinding, of een goede verbinding die ja, nog meer overpriced is.

 

Al jaren deel ik ideetjes mee maar nog nooit heb ik een antwoord gehad (of het goed is of niet). Ik voel me momenteel als klant "genegeerd" & "ongewild" door deze provider..

 

Wat je ook betaald, je betaald altijd teveel en krijgt nooit wat je echt wil voor je geld. En als je dan spreekt over weg te gaan zegt de eigenaar gewoon "ik geloof niet dat men gaat weggaan", wat een mooie manier is om te zeggen "we don't care"... leuk om dit te weten als klant.

 

Men behandeld ons gewoon zo omdat ze weten dat er geen gelijkaardige concurrent is, maar wat men ook probeert het zal er komen en als het er is, dan ben ik weg! (Tenzij men begint te luisteren naar klanten!) TV-Vlaanderen is zo al heel interessant qua TV aanbod (en internet is "acceptabel").

0 Likes
Beantwoorden
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

PLAY MORE = OUDE CONTENT?

 

Het probleem is wel dat er veel minder films in de tv theek verschijnen dan in de bioscoop in America. Een hele hoop goede films krijg ik dus nooit te zien via de TV-theek.. is het dan wel verstandig om 25 euro op te hoesten voor films die ik echt wil zien, waar ik al +-6 maanden op wacht en dan nog eens 6-12 maanden moet wachten. "OF" ik kan ze direct huren aan ja, 6 euro per stuk...


 


Klinkt alsof we zwaar in het zak worden gezet 😞


Ik ben (als ik vorig adres meetel) al +- 15 jaar klant bij telenet maar ik begin toch te twijfelen om over te lopen naar een andere concurrent. De strategie van ons te laten betalen voor zaken waar velen van ons niets aan hebben (series b.v. of domme zenders) en ons dan nog weinig te geven loopt bij mij stilaan de spuitgaten uit.

0 Likes
Beantwoorden
abba001
Professional Meerweter
Berichten: 120
De race is begonnen! Even demarreren... Warming up? BINGO!

PLAY MORE = OUDE CONTENT?

men vergeet zeker dat er mensen zijn die graag naar wat oudere films kijken, ik zal je een voorbeeld geven : James Bond van begin tot nu,

en er zijn er die graag de nieuwste films willen zien (2014)  : met andere woorden een evenwicht zoeken, dat beiden hun goesting vinden ??

apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

PLAY MORE = OUDE CONTENT?

Bovendien mogen er geen nieuwe films op TV vertoond worden want die moeten eerst de cinema passeren daarna komt die film uit op DVD en Blu-Ray en in de TV theken van Telenet en Proximus, dan in Play en Play More en dan pas op de gewone TV zenders.

Dus momenteel wordt er in Play More films vertoond van 2014 en ouder, films uit 2015 zullen ten vroegste in 2016 in Play More verschijnen.

Wie dus de recentste films wil bekijken moet men dan maar naar de cinema gaan.

SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

PLAY MORE = OUDE CONTENT?

En als al die oude films bekeken zijn, wat dan? Een jaartje wachten dan maar? Of met tegenzin naar series kijken voor 24.95€/maand? (trouwens, oude films kan je online gratis bekijken op kanalen zoals youtube)

 

Ik kan al beter mijn oude gewoonte hervatten gewoon 0-4 films per maand huren, veel goedkoper, ook al is het te duur... daarom dat ik durf om gewoon een paar maanden geen films te huren (de meeste films zijn toch niet vet).

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

PLAY MORE = OUDE CONTENT?

Zelf film freak zijnde lijkt het mij zowat onmogelijk om al de films gezien te hebben die op play more staan. Van de meer dan 3000 films in eigen bezit merk ik een berg titels op die mij niet bekend zijn.

 

Wat ook leuk kan zijn is een film nog eens herbekijken na enkele maanden en de zichbare foutjes eruit halen (de tractor op de achtergrond in braveheart of een poort die dicht is bij het ene shot en ineens openstaat tijdens een close up in gladiator bijvoorbeeld).

 

Anyway.... als play more voor jou niet voldoet kan je het gewoon stop zetten.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
SXTC
Professional Meerweter
Berichten: 195
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! It's your ninth party!

PLAY MORE = OUDE CONTENT?

Waarom is het onmogelijk om 3000 films te zien die ik in het verleden al gezien heb.... daarom noemen ze die ook "oud"... Voor 24.95€ ga ik niet elke film 3x herbekijken, dan moet je al behoorlijk dom zijn.

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

PLAY MORE = OUDE CONTENT?

Je leest het verkeerd: ikzelf heb zo een 3000 films die ik allemaal heb gezien...  en nog steeds zie ik titels op play more die ik nog niet heb gezien... en blijft het leuk om fouten uit films te halen die je al eens gezien hebt. Wie keek er vroeger niet naar de serie knight rider? Bekijk de serie nu en 't is best wel lachen als je op de foutjes gaat letten. Ik zie niet in wat er dom aan is. Betalen voor iets waar je het nut niet van inziet  en  een product bekritiseren zonder te weten wat je precies hebt aangekocht is in feite  dom.

 

Als jij de nieuwste titels wil zien kan je ze opvragen in de tv-theek en is play/play more niks voor jou... maar dan moet je ook niet zoals in een ander topic van je gaan klagen dat je daarvoor een premium prijs betaalt.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
benny12
Experienced Meerweter
Berichten: 200
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up?

PLAY MORE = OUDE CONTENT?

Maar toch vindt ik persoonlijk dat tvtheek is moet update oude films weg en nieuwe zetten ik download via torrent dus
0 Likes
Beantwoorden
denkvoorjedoet
Freshman Alleslezer
Berichten: 9
It's your eighth party! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

PLAY MORE = OUDE CONTENT?

@igvfer "Ik denk dat Telenet er eens goed aan zou doen om eens te horen waarom veel klanten de voorkeur geven aan bvb Netflix." 

Ja want op netflix staan allemaal heel recente films hahaha 

jaimie
Professional Weetjeslezer
Berichten: 1
Vernieuwde Telenet Webmail? Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

PLAY MORE = OUDE CONTENT?

Ik ben tevreden van telenet.  Maar ik vind dat de oude films ook niet thuis horen in Play more, daarvoor heb je play.  Nu ben je al een half uur kwijt in het kiezen van een eventuele goede film, moesten die oude films enkel bij play te vinden zijn, zou het al iets aangenamer worden in het play more menu.  Ik ben ook aan het twijfelen om play en play more op te zeggen.  Voor die prijs heb je per maand 4 echte nieuwe films naar keuze kunnen bekijken, want niet al die kaskraker films komen op een juiste moment in play more terecht.  In de tv theek kan je dan echt bewust kiezen voor een goede film.  Dus nog een twijfelende klant.  

0 Likes
Beantwoorden