Beantwoorden
ldevo
Freshman Beetjesweter
Vernieuwde Telenet Webmail? Pionier It's your fifth party! It's your fourth party!

Play

Zopas heb ik gebruik gemaakt van het aanbod Play 2 maand gratis volgenens een aanbod via email van 15/05. Tot mijn grote verbazing werden  er twee abonnementen vermeld  in het .scherm dat via de link "Play activeren" geopend werd. Totaal €20 per maand en dit was nergens te wijzigen. 

Ik dacht dat dit misschien in het tweede scherm (bevestiging) zou mogelijk zijn. Niet dus , in het tweede scherm wordt je bedankt voor je aankoop. Onmiddelijk daarop kreeg ik een bevestigingsmail dat ze mijn bestelling van  2x play goed ontvangen hebben.

We hebben twee TV's  (living en keuken)  beiden met digicorder. Maar deze worden hoofdzakelijk door mijn vrouw gebruikt. Mijn echtgenote is wel geintresseerd in het Play aanbod maar niet aan €20  per maand als je weet dat een gelijkaardig abonnement aan minder dan €10 beschikbaar is bij de concurentie. Aangezien het meestal één en dezelfde persoon is die TV kijkt op één van de toestellen hebben we ook geen behoefte aan twee abonnementen  

Weet er iemand of en hoe het mogelijk is om één abonnement af te sluiten als je twee TV's met digicorder hebt?  En hoe dit dan in zijn werk gaat? M.a.w moet je dan een digicorder opgeven waaran het abonnement gekoppeld is? 

mvg,

LDEVO

0 Likes
Beantwoorden
2 reacties
ldevo
Freshman Beetjesweter
Vernieuwde Telenet Webmail? Pionier It's your fifth party! It's your fourth party!

Play

Aanvulling op vorige post :

Nog een de link uit de mail geprobeerd en er werd ditmaail  1x play vermeld.

Om niet met 3 abonnementen opgezadeld te zitten heb ik echter niet durven bevestigen.

Benieuwd of het nu telkens over één abonnement zou gaan heb ik nogmaals geprobeerd maar toen was het terug 2 x play.

Blijkt nu dat telkens ik de link uit de mail gebruik er een abonnement bij komt. Momenteel zit ik aan 6x play ook al heb ik nooit bevestigd.  

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Play

Simpelste methode is even de klantendienst raad te plegen. Zij gaan dit kunnen nakijken en dit ongedaan kunnen maken of je in contact brengen met de juiste dienst (afhankelijk wat er fout ging natuurlijk).

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden