Zopas heb ik gebruik gemaakt van het aanbod Play 2 maand gratis volgenens een aanbod via email van 15/05. Tot mijn grote verbazing werden er twee abonnementen vermeld in het .scherm dat via de link "Play activeren" geopend werd. Totaal €20 per maand en dit was nergens te wijzigen.
Ik dacht dat dit misschien in het tweede scherm (bevestiging) zou mogelijk zijn. Niet dus , in het tweede scherm wordt je bedankt voor je aankoop. Onmiddelijk daarop kreeg ik een bevestigingsmail dat ze mijn bestelling van 2x play goed ontvangen hebben.
We hebben twee TV's (living en keuken) beiden met digicorder. Maar deze worden hoofdzakelijk door mijn vrouw gebruikt. Mijn echtgenote is wel geintresseerd in het Play aanbod maar niet aan €20 per maand als je weet dat een gelijkaardig abonnement aan minder dan €10 beschikbaar is bij de concurentie. Aangezien het meestal één en dezelfde persoon is die TV kijkt op één van de toestellen hebben we ook geen behoefte aan twee abonnementen
Weet er iemand of en hoe het mogelijk is om één abonnement af te sluiten als je twee TV's met digicorder hebt? En hoe dit dan in zijn werk gaat? M.a.w moet je dan een digicorder opgeven waaran het abonnement gekoppeld is?
mvg,
LDEVO