Beantwoorden
waterrat
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Warming up? De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

wil overstap naar telenet,paar zaken onduidelijk.

ik heb intresse in een overstap naar telenet.ik heb de website van telenet nagelezen op zoek naar info en tarieven,maar enkele zaken zijn onduidelijk.

1)als je het pakket play neemt van 10 euro per maand.er staat op de website dat je uit een grote collectie films op aanvraag kan kiezen.is dit extra betalend of inbegrepen in het play-abonnement?indien inbegrepen in het play-abonnement,uit hoeveel films heb je dan de keuze om gratis op aanvraag te bekijken?is er een groot verschil in het aantal films dat je (gratis?) kan bekijken tussen play en play more?

is terugkijk-tv gratis inbegrepen in het abonnement van play?

2)van sporting telenet staat er dat een abonnement 21 euro per maand kost als je internet en digitale tv samen neemt.voor alle zekerheid eens vragen of dit ook geldt voor het internet-abonnement basic internet.

3)er is een pakket digitale tv+internet basic samen voor 51 euro per maand volgens de website.maar als je de decorder koopt,wordt dit pakket dan goedkoper per maand?

0 Likes
Beantwoorden
15 reacties
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

wil overstap naar telenet,paar zaken onduidelijk.

- Play heeft een aanbod van 1000 films en 1000 afleveringen van series met 21 extra zenders.

 

- Play more heeft het aanbod van play + 1000 film en nog eens 1000 afleveringen van series  en nog eens 17 extra kanalen bovenop de 21 van play.

 

 - Terugkijk tv zit enkel in play more

 

- De prijs van 21 euro is vanaf 2 vaste producten. Dat mag ook basic internet zijn met DTV.

 

- Wanneer je een digicorder koopt mag je 8,70 euro aftrekken van de factuur elke maand.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter
 

wil overstap naar telenet,paar zaken onduidelijk.

Hey @talen 

 

Bedankt om @waterrat verder te helpen :). 

Terugkijk TV is echter wel beschikbaar via Play én Play More. 

Veel succes  met je keuze, @waterrat

 

Groetjes, 

 

Hera

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

wil overstap naar telenet,paar zaken onduidelijk.

Mijn excuses. terugkijk tv is inderdaad beschikbaar ook via play.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
waterrat
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Warming up? De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

wil overstap naar telenet,paar zaken onduidelijk.

je zegt dat via play 1000 films gratis en onbeperkt te bekijken zijn.zijn dit bijvoorbeeld 1000 nieuwe films per jaar?of zijn er op elk moment 1000 films te bekijken via play?

0 Likes
Beantwoorden
waterrat
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Warming up? De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

wil overstap naar telenet,paar zaken onduidelijk.

ik heb nog een vraag.met je digicorder kan je tot 2 opnames tegelijk opnemen.maar hd-opnames nemen meer vrije ruimte in beslag op je harde schijf,dan gewone sd-opnames.hoeveel uren kan je ongeveer opnemen op de harde schijf in hd?(want de vlaamse zenders zijn bij telenet enkel in hd).bij proximus kan je ongeveer 180 uren in sd opnemen op de harde schijf+nog opnames op de server.voor mij hoeven de opnames niet in hd te zijn,ik wil vooral graag veel opnames kunnen op de harde schijf plaatsen.terugkijk-tv lost niet alles op voor mij,want vaak bekijk ik opnames pas een maand na de uitzending.

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

wil overstap naar telenet,paar zaken onduidelijk.

Op elk moment zijn er een 1000 tal films beschikbaar. Dit aanbod krijgt ook aanpassingen waardoor films en serieus verdwijnen en nieuwe beschikbaar zijn.

 

De nieuwere films  die een jaar uit de cinema zijn zijn wel voorbehouden voor play more.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
waterrat
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Warming up? De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

wil overstap naar telenet,paar zaken onduidelijk.

dus voor 10 euro per maand met play mag je gratis en onbeperkt uit deze 1000 films kiezen om te bekijken?zijn het grote films die ooit in de cinema geweest zijn?

0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

wil overstap naar telenet,paar zaken onduidelijk.

ja, er zitten films tussen die in de cinema zijn geweest.

 

Betreffende opname tijd: De harde schijf van de digicorder is 500 gigabyte waarvan na 800 minuten / 13,33 uur opnemen nog 98% overblijft... dus kan er meer dan 600 uur opgenomen worden volgens die berekening.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
waterrat
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Warming up? De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

wil overstap naar telenet,paar zaken onduidelijk.

bij proximus kan je op een decorder van 320 gb,

-90 uren in HD opnemen.

-250 uren in gewoon sd opnemen.

veel kunnen opnemen is voor mij wel zeer,zeer belangrijk.

 

talen technician zegt dat je 600 uren zou kunnen opnemen op de digicorder.

als dit juist is,zou dit fantastisch zijn.

0 Likes
Beantwoorden
waterrat
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Warming up? De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

wil overstap naar telenet,paar zaken onduidelijk.

het probleem is ook dat bij telenet de zenders een en vtm enkel in HD te bekijken zijn.

en dit zijn net de zenders,waarvan ik zeer veel programma's wil opnemen.

 

ik weet dat er terugkijk-tv is via play en play more,

maar het probleem is dat ik een gewoonte heb van programma's soms weken tot maanden te wachten na uitzending om te bekijken.en terugkijk-tv kan je tot 7 dagen terugkijken.

 

 

0 Likes
Beantwoorden
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

wil overstap naar telenet,paar zaken onduidelijk.

Ik heb momenteel 65 opnames staan allemaal in HD en ik heb nog 9% over op mijn harde schijf en de meeste opnames zijn films die op de PRIME zenders opgenomen zijn en velen dateren van enkele maanden geleden, dus er kan nog veel HD opnames op zo'n harde schijf.

0 Likes
Beantwoorden
waterrat
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Warming up? De vlam zit erin. Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

wil overstap naar telenet,paar zaken onduidelijk.

aan apestaart

 

van die 65 opnames.zijn er daar ook serie-opnames bij?

0 Likes
Beantwoorden
abba001
Professional Meerweter
Berichten: 120
De race is begonnen! Even demarreren... BINGO! Warming up?

wil overstap naar telenet,paar zaken onduidelijk.

prime series (play more) kan je opnemen op je hd schijf, al de andere series die bij play of play more  staan niet,

maar alle andere series van welke zender ook : WEL

0 Likes
Beantwoorden
apestaart
Experienced Veelweter
Berichten: 250
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... BINGO! Warming up?

wil overstap naar telenet,paar zaken onduidelijk.

Aan Waterrat, van al mijn opnames zit er geen enkele serie opname bij aangezien ik enkel opname per opname doe maar dat speelt eigenlijk geen rol.

0 Likes
Beantwoorden