24796
netweters
|
152743
antwoorden
|
20734
vragen
|
Allereerst hartelijk dank om seizoen 5 van The Walking Dead snel en integraal ter beschikking te stellen op Play More. Nadat de vlaamse Fox dit niet meer uitzond, was het een serieuze opdomper voor alle TWD-fans. Gelukkig kwam Telenet snel tegemoet.
AMC start in Amerika in augustus met een spin-off van the Walking Dead. Van dezelfde makers over hetzelfde onderwerp: "Fear The Walking Dead". Ik hoef u niet te overtuigen dat dit voor TWD-fans een must-have is in hun PlayMore pakket.
Hou mij op de hoogte als hier meer nieuws over is. thx!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wel @Ex-Netweter, ik heb voorbije weekend ook de trailer gezien van deze nieuwe serie, en het ziet er inderdaad goed uit. Wanneer deze serie precies beschikbaar gaat zijn is nog niet gekend, maar zodra er hier meer info over is, ga je dit zeker hier, op Twitter of Facebook kunnen terugvinden.
follow up: Fear The Walking Dead gaat in premiere om AMC (US) op 23 augustus. The Walking Dead Season 6 gaat, als ik me niet vergis, in premiere op 11 oktober...
slecht nieuws: http://denachtvlinders.nl/2015/fear-walking-dead-niet-nederland-belgie/
Nu heeft Telenet AMC in zijn zenderpakket zitten (Play More) maar het enige wat die AMC doet is stokoude films/series uitzenden. Dan besluit AMC om wereldwijd op alle AMC's simultaan de nieuwe serie uit te zenden..... behalve die van België.... en aangezien Comic **bleep** en AMC voor deze serie geen overeenkomst hebben met Fox International Channels, ziet het er helemaal niet naar uit dat de serie ooit via Telenet zal aangeboden worden. of vergis ik mij?
PS: trouwens, Met veel bombardie werd de komst van AMC werd aangekondigd. We zouden topseries uit de VS te zien krijgen.... ik kan niet zeggen dat ik één zo'n topserie al heb zien passeren om AMC.