24783
netweters
|
152653
antwoorden
|
20728
vragen
|
sinds kort ontdekte ik dat vele van mijn voor geprogrameerde series niet worden opgenomen alhoewel er een p bij de programa´s staat
toen ontdekte ik dat die bepaalde serie met een grijze p s in plaats van wit
alhoewel ik niks special heb gedaan ze zijn allen geprogrameerd serie geprogrameerd als serie opnemen maar blijkbaar heeft de digicorder de ene dag de p i wit gezet en de volgende dag in grijs en deze worden niet opgenomen
Hierbij even een bump voor @Ex-Netweter, heeft er iemand tips voor het plannen van de opnames?
Ik ben alvast benieuwd naar de hulp.
TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.
Vermoedelijk een conflict tussen verschillende geprogrameerde opnames, ben je zeker dat er op dat ogenblik geen andere programmas geprogrameerd zijn?
Je kan dit altijd nakijken via Opnames en dan Conflicten.
Ik denk dat dit te maken heeft met serieopnames en seizoenen. Tegenwoordig kan je instellen dat bijvoorbeeld seizoen 1 en 2 van een serie niet moet worden opgenomen maar enkel seizoen 3.
Er gaat bij die serie een grijze P staan als die aflevering in seizoen 1 en 2 zit en een witte P wanner het seizoen 3 betreft.
nee want ik controleer mij programmas
inderdaad bedankt - denkvoorjedoet
maar persoonlijk vindt ik als tv kijker en weinig tijd te hebben het een moeilijk complexe situatie
en zal ik nu bij iedere programatie moeten nadenken en controleren zodat ik niet de geziende seizoenen opneem en de nieuwe niet
maar wel handig maar moeilijk te begrijpen
maar toch bedankt voor de tip
Helaas op mijn digicorder ook regelmatig een grijze p, en dit bij het 7u journaal op één. Wekelijks mis ik zo'n drie opnames! Heeft dit dan ook met verschillende seizoenen van het journaal te maken? Nee toch?
Ik had een zelfde probleem en in deze community gezet. zie https://community.telenet.be/t5/YeloTV/Herhalende-opnames-grijze-p/m-p/13231
Het probleem zou bekend zijn bij telenet, en ze werken eraan. Hopelijk krijgen we ook een bericht.
Jos