Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

ip tv

Heeft soms iemand ervaring op dit forum met ip tv.En zo ja kan ik daar naast desnoots  telenet gebruiken als bacup.Want ik dacht dat je voor ip tv ook een modem nodig hebt.Toen ik proximus en telenet had was dit eenvoudig op te lossen met een wifi bridge.

0 Likes
Beantwoorden
6 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

ip tv

Wat bedoel je eigenlijk? Want zover ik weet heb je voor IPTV alleen internet nodig, maakt niet uit welke provider je moet alleen de router zo instellen dat deze het doorlaat: IPTV passthrough
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
mvd09111966
Professional Weetjesweter
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

ip tv

Ja dat weet ik dat dit via internet gaat,maar wat ik zou nemen is misschien geen ip tv ik weet niet juist wat dit is.Het is Kroon TV van Nederland maar nu nog niet te krijgen;En je kan er alle commerciële Nederlandse zenders mee nemen en ook tot 1500 anderen.Maar je hebt dus enkel geen schotel nodig.In afwachting wat het nu zou zijn en wat voor Belgische zenders ze aanbieden zou ik desnoods er een tweede providor moeten bijnemen.Kroon werkt ook met modem,en telenet ook,maar daar is maar één aansluiting en bij belgacom ging dit toen ik telenet en belgacom had met een wiffi bridge.En desnoods zou ik wel graag telenet willen houden.Kroon heeft ook veel sport en films,maar ik weet niet of het Belgische voetbal er ook te zien is.

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

ip tv

Miscchien moet je even wachten totdat het uitkomt? Want het is zeer waarschijnlijk dat het niet mogelijk is om dat in België te nemen...

Waarom zou je zelfs 2 providers nodig hebben? Ik snap er niks van...

Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

ip tv

Ik vermoed dat het zoiets Bhalu-achtig is of zal zijn. IP TV is gewwon TV kijken via een internetaansluiting (genre Proximus) met een mediaplayer (genre Apple TV, Googl Chromecast)

De vraag is of ze niet zoals Bhalu in de problemen komen met de auteursrechten enzo.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

ip tv

Ik heb  een  xbmc/kodi aangesloten op tv en kodi op de laptop.

Sommige addons werken niet ,andere wel zelfs HD .

Aankoop toestel met mini toetsenbord 128 euro ,gratis  sky-bbc 3-4-itv's-films-series zenders

etc dat ik nooit meer allemaal in mijn leeftijd  zou kunnen bekijken,te weinig uren in de dag.

Enigste nadeel (voor mij niet) is internet verbruik.

0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

ip tv

Nog toevoegen.

https://www.sossolutions.be/xbmc-compleet-2b-turbo-keyboard

Deze heb ik gekocht en neen ik werk niet voor hun.

0 Likes
Beantwoorden