Beantwoorden
beanie
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

waarom besteeld telenet zijn klanten

Bedankt telenet van ons weer eens bestolen te hebben. Dit is nu voor de tweede maal dat jullie uw klanten een betaalzender afpakken. Hartelijk dank daarvoor. En wat krijgen wij in de plaats??? zoals gewoonlijk niets. Ik zie dit ook als een verborgen opslag of heb ik het verkeerd. De uitleg die u geeft over het verdwijnen van moters tv vind ik ronduit belachelijk. Dank u nogmaals telenet.

Tags (1)
0 Likes
Beantwoorden
30 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

waarom besteeld telenet zijn klanten

Zie boven,dubbel gepostSmiley Vrolijk

0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

waarom besteeld telenet zijn klanten

Als je whoppa 200/12 hebt met 500GB vast in de piek en ONBEPERKT tussen 24 en 12 uur smiddags valt er niets te vergelijken bij de concurentie.

Ook niet als je business 150/6 met 2TB vast volume -Fibernet fluo home 200/15 met 3TB vast volume  of Fibernetplus 240/20  met 4TB vast volume hebt telkens in de piek uren het dubbele bij nachtsurfen,ook verkrijbaar voor particulieren ZONDER btw nummer via Telenet center.

Mocht whop 100/6  bijvoorbeeld 300GB in de piek krijgen en onbeperkt volume tussen 24 uur en smiddags 12 uur zoals whoppa valt de concurentie volledig uit de boot.

Uitgezonderd basicnet 30/3 dat toch geen upgrade meer zal krijgen volgens mij.

 

Tip.

Laat je niets wijsmaken op een bepaald  forum waar het vol  koperklanten zit,en sommigen graag zoveel mogenlijk Telenet bashen met dagelijks 'n handje vol Telenet klanten  aan boord.

Telenet klanten die de waarheid posten worden maar al te graag geband(zoals ik al vele keren),meestal gegeven door moderators die voor de koper aanbieder werken.

0 Likes
Beantwoorden
kikie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your seventh party!

waarom besteeld telenet zijn klanten

Telenet wat zijt gij nu godverdommen toch allemaal aan het doen? De enige serie die me in de TV-theek interesseerde is sinds vandaag verwijderd. Ik had nog maar 1/3 van de afleveringen gezien en net die serie wordt verwijderd. De andere series blijven natuurlijk staan.

Telenet, blijf zo vooral bezig met trouwe klanten te beduvelen en je zult heel waarschijnlijk van mij vanaf zijn.

0 Likes
Beantwoorden
JayKay
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
It's your eighth party! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

waarom besteeld telenet zijn klanten

Wacht maar tot dat concurrentie (Mobistar ?) op kabel kan / mag !!

Dan hopelijk krijgen we echt vergelijkbare alternatieven voor Telenet.

Vergeet niet dat Belgie een van de duurste landen in Europa is wat providers betreft.

Waarom kan hier niets aan gedaan worden ? 

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7785
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

waarom besteeld telenet zijn klanten


@kikie schreef:

Telenet wat zijt gij nu godverdommen toch allemaal aan het doen? De enige serie die me in de TV-theek interesseerde is sinds vandaag verwijderd. Ik had nog maar 1/3 van de afleveringen gezien en net die serie wordt verwijderd. De andere series blijven natuurlijk staan.

Telenet, blijf zo vooral bezig met trouwe klanten te beduvelen en je zult heel waarschijnlijk van mij vanaf zijn.


Pech jongen,

Telenet heeft blijkbaar maar rechten gekregen op deze serie voor een beperkte tijd en blijkbaar niet genoeg belangstelling en als commerciële provider wordt dit dan uit het gamma genomen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7785
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

waarom besteeld telenet zijn klanten


@JayKay schreef:

Wacht maar tot dat concurrentie (Mobistar ?) op kabel kan / mag !!

Dan hopelijk krijgen we echt vergelijkbare alternatieven voor Telenet.

Vergeet niet dat Belgie een van de duurste landen in Europa is wat providers betreft.

Waarom kan hier niets aan gedaan worden ? 


Kan misschien wel zijn, maar als ik vergelijk met omringende landen zie ik voor vergelijkbare kwaliteit niet zo'n hoge verschillen. Bovendien is het aanbod dat ze doen niet altijd voor iedereen beschikbaar, puur lokaal en geven ze niet altijd wat beloofd wordt.

Ik ken iemand die in de Ardeche, toch een gekende vakantiestreek met een aantal populaire dorpen, een aansluiting heeft. Veel beloven en weinig geven doet de zotten in vreugde leven. Erbarmelijke down en upload, zeker als de TV speelt.

Wt mobistar betreft: Ik hoop dat ze kunnen aanbieden wat bij hun conculega's niet in het aanbod zit. Dat ze zwaar genoeg geinvesterd hebben in hun servers voor het TV aanbod.

Aan de kabel zal het niet liggen, daar heeft Telenet al voor gezorgd dat dit goed tot beter is.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
JayKay
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
It's your eighth party! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

waarom besteeld telenet zijn klanten

Beste igvfer,

Het is mij duidelijk dat u ofwel voor telenet werkt of een superfan bent van dit bedrijf, Daar is niets miss mee, integendeel. Wat ik zeg is dat als we een kabel verbinding willen (er zijn natuurlijk voordelen) er slechts één leverancier is en prijzen zijn veel te hoog....(ook bij andere niet kabel providers trouwens).

In het begin 15 jaar geleden kon men een basis pakket bestellen met daaran een slectie van extra pakketen. Afhankelijk van wat men wou betalen of interesses. Nu moet je kijken, het is bijna alles of niets. Of anders gezegd teveel voor teveel.

Hoe dikwijls kijk jij (als voorbeeld) naar Al Jezeera, Duitsland 3, Turkey enz enz ... eerlijk zijn hé. Een gemiddeld gezin kijkt regelmatig naar ongeveer een 10 à 15 tal favoriete zenders. Dat deze voor verschillende gezinnen anders kan zijn is natuurlijk ook waar. Dat er af en toe gezapt wordt naar ander kanalen uit nieuwsgierigheid is ook mogelijk. Maar we krijgen (?) betalen voor veel te veel... geen keuze meer. Dat is alles waar ik voor pleit .. niet minder keuzes maar meer en betalen voor wat men wenst te ontvangen ... "pay as you view - choose your channels " voor TV dus !.

0 Likes
Beantwoorden
JayKay
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
It's your eighth party! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

waarom besteeld telenet zijn klanten

Nog even dit .. ter verduidelijking.

Ik beweer niet dat Telenet slecht is ... integendeel, ik ben al 15 jaar klant en gebruik AL hun diensten, TV, Internet, vaste en mobiel telefonie. Ik ben ook van overtuigd dat ze de 'beste' zijn wat kwaliteit betreft (behalve misschien TV want beeld, als het niet stormt, van satelliet is stukken beter). Ik vind alleen maar dat we TE VEEL krijgen dat we persoonlijk (iedereen is anders) niet willen EN daarvoor Te veel moeten betalen.

Bijvoorbeeld : Ik ben van thuis uit engelstalig .... Dus engels talige zenders (zeker BBC = zonder reklalme) genieten mijn voorkeur, buiten engels en een beetje nederlands spreek ik of versta ik geen ander talen.

Dus in mijn zelf samengestelde pakket zou enkel deze talen in voorkomen. Zenders met te veel reklame zou ik ook schjrappen. Aan hoeveel zenders zou ik dan komen ??

Het is maar een idee / stelling. De eerste KABEL provider dat dit zou aanbieden zou volgens mij de markt overheersen.

Sorry voor eventuele spelling fouten.

Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

waarom besteeld telenet zijn klanten

@JayKay igvfer werkt niet voor Telenet 🙂 (voor zover ik weet)

Het is een mooi idee maar helaas is het economisch gezien niet haalbaar en het is in de praktijk ook gewoonweg niet haalbaar omdat er voor elke klant dan iets anders moet komen en ook zou dit softwarematig een ramp zijn.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
JayKay
Experienced Beetjesweter
Berichten: 10
It's your eighth party! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

waarom besteeld telenet zijn klanten

Alles kan Principis, Technologie staat niet still integendeel. Waar een wil is er ook een weg. Kijk maar naar Yelo, Tring, enz. Technologien  dewelke een jaar of 4 geleden misschien ondenkbaar waren.

Als Telenet extra pakketten (sport b.v.) NU ook  kan leveren is moet het ook  mogelijk zijn om gepersonaliseerd pakketten  samen te stellen.  Softwarematig is in theorie  ook geen probleem.

Natuurlijk zou het een inspanning van Telenet  vragen ... maar dat is het  juist ... zoals ik al zei waar er een wil is, etc

2de voorstel .... Als het toch alles of niets is bij Telenet dan misschien  een speciaal tarief voorzien voor 65 plussers  en/of mindervaliden !.

Men kan genieten van een sociaal tarief voor kabel gedeelte .... maar op Telenet diensten : TV. Internet en Mobiel  enz zou dit ook moeten kunnen,  en ik bedoel niet met 1 of 2 Eurotjes. 

Denk daar  is goed over na ... eventueel te koppelen aan  aantal jaren dat een gebruiker onafgebroken klant is bij Telenet.  Zou ook een marketing stratergie zijn om  nieuwe klanten te maken en te behouden (indien kortingen de moeite waard zouden zijn). Een oude punt weer ophalen ... Nieuwe klanten krijgen van alles en nog wat ..... wij trouwe klanten dat o.a. veel hebben betaald voor een aansluiting en loyaal klant zijn gebleven, ook door Telenet's moeilijke periode, daar wordt niets voor gedaan. Eigenlijk is dit heel erg. Reacties graag .

0 Likes
Beantwoorden
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

waarom besteeld telenet zijn klanten

Emerging Talent
JayKay
 

Men kan genieten van een sociaal tarief voor kabel gedeelte .... maar op Telenet diensten : TV. Internet en Mobiel  enz zou dit ook moeten kunnen.

 

Wie zegt dat dit niet kan! jijVerlegen robot

Wat staat er  dan duidelijk vermeld in de onderste Telenet link.

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-sociaal-tarief-aanvragen/

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7785
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

waarom besteeld telenet zijn klanten

Misschien volgende mogelijkheid. Per kanaal waar je naartoe zapt betaal je iets. Zoiets als een connectiekost als je langer dan 30 sec. op dat kanaal zit.

Op die manier kan je kijken naar wat je wil.

Uiteraard een grotere kost qua bijhouden facturatie enz.

Gefrustreerde smiley



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

waarom besteeld telenet zijn klanten

Voor iemand die de tv gids afgaat en,meer info  vraagt trage lezer,sorry zo  zie ik het niet werken.

Denk beter een prijs per zender,maandelijks opzegbaar.

Men kan faktuur tot  4 achter de komma berekenen en doet dit ,elke cent telt,dus zie geen probleem in het nadeel bijhouden voor telenet faktuur sturen,Voor de de klant wel ik kan er nu amper aan uit min dit -korting tot dan  etc.

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7785
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

waarom besteeld telenet zijn klanten


@JayKay schreef:

Beste igvfer,

Het is mij duidelijk dat u ofwel voor telenet werkt of een superfan bent van dit bedrijf, Daar is niets miss mee, integendeel. Wat ik zeg is dat als we een kabel verbinding willen (er zijn natuurlijk voordelen) er slechts één leverancier is en prijzen zijn veel te hoog....(ook bij andere niet kabel providers trouwens).

In het begin 15 jaar geleden kon men een basis pakket bestellen met daaran een slectie van extra pakketen. Afhankelijk van wat men wou betalen of interesses. Nu moet je kijken, het is bijna alles of niets. Of anders gezegd teveel voor teveel.

Hoe dikwijls kijk jij (als voorbeeld) naar Al Jezeera, Duitsland 3, Turkey enz enz ... eerlijk zijn hé. Een gemiddeld gezin kijkt regelmatig naar ongeveer een 10 à 15 tal favoriete zenders. Dat deze voor verschillende gezinnen anders kan zijn is natuurlijk ook waar. Dat er af en toe gezapt wordt naar ander kanalen uit nieuwsgierigheid is ook mogelijk. Maar we krijgen (?) betalen voor veel te veel... geen keuze meer. Dat is alles waar ik voor pleit .. niet minder keuzes maar meer en betalen voor wat men wenst te ontvangen ... "pay as you view - choose your channels " voor TV dus !.




Je hebt gelijk, ik kijk ook niet naar al die zenders. Maar je ziet al de commotie als er 1 van deze zenders uit het pakket wordt gelicht. Een Duitsland, een Engelse zender om maar een voorbeeld te noemen uit het verleden.
Telenet betaalt net zoals Proximus voor X aantal zenders en kijken uiteraard wat hun haalbare prijs is. Vroeger betaalde je kabel voor 24 zenders en hun prijs was gebaseerd om winst te maken op hun kabelnetwerk. Dus zitten ze ergens met een kantelmoment, zoveel zenders voor die prijs.
Ik denk dat betalen per zender niet echt goedkoper zou worden. Ik ben wel akkoord dat het leuk zou zijn voor de klant.
Dat is een beetje gelijk bij de bakker een klein pistoletje kost qua werktijd en kosten bijna evenveel als een grote pistolet. Het is niet omdat dat pistoletje maar de helft zo groot is dat het ook de helft minder gaat kosten, integendeel.


  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

waarom besteeld telenet zijn klanten

Zie dat we  weer de  tik forum  posts opbrengen,als je een broodje in de helft  snijdt kan je toch niet de volle prijs vragen.

0 Likes
Beantwoorden