24751
netweters
|
152327
antwoorden
|
20691
vragen
|
Telenet heeft zijn eigen sportkanalen of dat zo goed is betwijfel ik sterk. Als ge eens bekijkt wat ze op die kanalen ons door het strot prberen te duwen noem ik echt SCHANDALIG, en dat voor zoveel geld. Dat telenet eens antwoord waar degelijke autosport kunnen zien mogen ze mij dat gerust laten weten. Er zijn er wel al een paar verdwenen maar heeft iemand van jullie al iets in de plaats gezien of gekregen?? Nee voor het ogenblik doet telenet zoals de vrt ons zoet houden met zoveel mogelijk herhalingen.
ARM TELENET
Het is uiteraard niet de bedoeling om zo met elkaar om te gaan. Het doel van dit forum is elkaar verder helpen op een goede manier. Nemen jullie de gedragsregels even door: http://community.telenet.be/t5/Welkom/Community-Gebruiksrichtlijnen/m-p/49#U49? Zo behouden we een goede sfeer. 🙂
Alvast bedankt om hier rekening mee te houden.
Vincent
Geachte bedankt om te reageren.Als u mijn berichten op de tread gelezen hebt zal u ook zien dat ik niets heb overtreden van jullie pravicy wetgeving;Als sommigen daar moeilijk over doen.En die namen kan ik u geven privé als u wil.Die komen van dat forum van master magic dat ik uitgelegd heb;Dat eerder een nep forum is.Als ik u avatars moet geven (accounts) dab zegt u maar waar.Maar ik ben speciaal naar dit forum gekomen omdat ik daar onterecht ben buiten gegooid,en hier zonder hun gemoei wil zitten.maar nu komen ze hier ook al opduiken.