Beantwoorden
beanie
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Netjes! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

waarom prot telenet ons zijn sportzenders door..

Telenet heeft zijn eigen sportkanalen of dat zo goed is betwijfel ik sterk. Als ge eens bekijkt wat ze op die kanalen ons door het strot prberen te duwen noem ik echt SCHANDALIG, en dat voor zoveel geld. Dat telenet eens antwoord waar degelijke autosport kunnen zien mogen ze mij dat gerust laten weten. Er zijn er wel al een paar verdwenen maar heeft iemand van jullie al iets in de plaats gezien of gekregen?? Nee voor het ogenblik doet telenet zoals de vrt ons zoet houden met zoveel mogelijk herhalingen.

ARM TELENET

0 Likes
Beantwoorden
17 reacties
VincentD
Ex-Moderator
Berichten: 193
Lees je nog iets anders? ;-) De vernieuwde WIGO? Even demarreren... Lezersgoud. Respect!

waarom prot telenet ons zijn sportzenders door..

@mvd09111966, @KrisVB

 

 

Vincent

"I've tried absolutely nothing and I'm all out of ideas."
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

mvd09111966
Professional Weetjesweter
Berichten: 163
Full speed writing! BINGO! De volle 100! De vlam zit erin.

waarom prot telenet ons zijn sportzenders door..

Geachte bedankt om te reageren.Als u mijn berichten op de tread gelezen hebt zal u ook zien dat ik niets heb overtreden van jullie pravicy wetgeving;Als sommigen daar moeilijk over doen.En die namen kan ik u geven privé als u wil.Die komen van dat forum van master magic dat ik uitgelegd heb;Dat eerder een nep forum is.Als ik u avatars moet geven (accounts) dab zegt u maar waar.Maar ik ben speciaal naar dit forum gekomen omdat ik daar onterecht ben buiten gegooid,en hier zonder hun gemoei wil zitten.maar nu komen ze hier ook al opduiken.

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

waarom prot telenet ons zijn sportzenders door..

Ik kom ook eens efkes weinig op de community...

@mvd09111966 zou u een beetje rustig kunnen doen alstublieft?
Dit is een forum om mensen te helpen... Er mag natuurlijk ook wel eens een discussie zijn maar dan bedoel ik een beschaafde discussie met voor en tegen argumenten en geen subjectief gezever.

Zoals anderen al zeiden (die ik al langer op de community zie) jouw toon staat mij niet aan... Het interesseert me niet wat jij op andere forums doet maar niet hier...

Probeer een beetje vriendelijk voor de mensen hier te zijn en post je antwoorden op een vriendelijke toon. Er zijn soms topics van kwade klanten maar dan moet je niet op dezelfde manier gaan reageren. En zeker niet als het over een subjectief iets is zoals welke zenders moeten weg. Ik kijk bijvoorbeeld helemaal niet graag naar voetbal dan ga ik toch ook niet zagen dat ze die zenders moeten verwijderen?
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.