Beantwoorden
Dirk_H
Professional Meerweter
Berichten: 132
Full speed writing! WOW, overzichtelijk! BINGO! De volle 100!

Abonnement 2de woning betalen als ik er niet woon?

Ik ben telenet abonnee. Als ik bouw en in mijn tweede woning ook telenet wil, dan komt er een moment dat in de nieuwe woning ook een modem en dergelijke geplaatst moet worden terwijl ik er misschien nog een paar maand niet woon. Moet ik op dat moment twee abonnementen betalen?

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Abonnement nieuwe woning

3 reacties
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Abonnement 2de woning betalen als ik er niet woon?

@Dirk_H 

Edit: verkeerd gelezen.

Als je nog abbo op oud hebt en in je nieuwe bouw ook nog telenet tijdens die maanden, heb je 2 abbos inderdaad.

Tenzij je met je telenet tv app in je nieuwe woning tv wil kijken als je er nog niet woont, en heb je 300gb data mobiel per nr (als je mobiel hebt bij telenet) Deze kun je op tablet of smartphone laten uitzenden als hotspot en kun je er ook een pc met wifi mee connecten.

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Abonnement 2de woning betalen als ik er niet woon?

@DeLLiAnO @Dirk_H 

Die 300 GB data per mobiel nummer is wel als je een One pack hebt anders niet. 

En ja voor de rest heeft @DeLLiAnO gelijk , twee abonnementen en eenmaal geactiveerd is twee keer betalen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Abonnement 2de woning betalen als ik er niet woon?

Je hoeft niet dubbel te betalen wanneer je je verhuis zorgvuldig plant.
Wanneer je de procedure "verhuis" volgt, dan betaal je niet dubbel want dan wordt je abonnement op het oude adres stopgezet wanneer je abonnement op het nieuwe adres wordt geactiveerd.

De eerste stap is de kabelaansluiting in orde brengen. Bij Telenet dien je op je privé-terrein eerst zelf de aftakkabel klaar te leggen tot aan het distributiepunt in de straat.
Wanneer de aftakkabel klaarligt, contacteer je Telenet voor de kabelaansluiting. Dat doe je minimaal 6 weken voor je verhuis.
De binneninstallatie met netwerkverdeler en modem wordt pas geplaatst wanneer je ook een abonnement aangaat.

In dit geval vraag je om de installatieafspraak enkele dagen voor je verhuis te plannen.

Je vindt alle informatie daarover in de Telenet werfbrochure en op https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/Telenettotbijjethuis

 Bij Proximus kan je een "vooraanleg" aanvragen, dat is een aansluiting van je woning op het Proximus-netwerk zonder abonnementsverplichting. Alle info op https://proximus.be/bouwen