|
26.613
netweters
|
165.488
antwoorden
|
|
22.211
vragen
|
Ja , probeer uw abbo online aan te passen en je wordt in een cirkeltje gestuurd van de ene pagina naar de andere en terug van waar je kwam, zonder dat je een bout verder geraakt.
Probeer hen te contacteren en hun site stuurt je alweer in een cirkeltje van de ene pagina naar de andere en terug van waar je kwam, zonder dat je een moer verder geraakt.
Veel goesting om te werken hebben ze precies niet daar in mechelen, maar koffie clatchen dat wel, dat zal wel belangrijker zijn.
En dat noemt zich internetprovider, hun eigen website is te belachelijk voor woorden, ferme IT'ers dat da daar zijn. Ze kunnen blijkbaar nog geen site opzetten zonder fouten.
Of is het met opzet , want zo kennen we ze wel.
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: contacteren of aanpassen kan niet meer
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik moet bellen naar een nummer want ze kunnen da niet online doen.
Dikke bul**bleep** is Da.
Prutsers IT ers in Mechelen
@Jak Het topic waarop je reageerde, is al 5 jaar oud. Deze situatie is dus niet vergelijkbaar met vandaag. Best kan je dan een nieuw topic aanmaken als je ergens hulp bij nodig hebt.
Mogen we ook vragen om scheldwoorden achterwege te laten? Neem ook onze spelregels door, om na te lezen wat mag en niet mag.
Hetgeen ik online aanga moet ook online kunnen aanpassen. Geen telefonisch Kontakt nodig. Nu moet ik bellen want hun nieuw voorstel kan niet via mail.
Laten we eerlijk zijn , da's gewoon .......