24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hi. Iemand een idee of ze een achterstand hebben voor de afrekeningen bij Telenet?
Krijg ze normaal de 4e van elke maand. Nog niks te zien in systeem.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Krijg je geen sms of mail van je aanrekeningen.
Kan je voor kiezen.Nog dezelfde dag wordt dat toegestuurd.
Normaal krijg ik een mail. Of zie ik ze in het overzicht van aanrekeningen. Maar de laatste dateert van 4 januari.
Ben al +20j klant. Eerste keer dat ik zoiets meemaak. Contact opnemen is momenteel een ramp.
Maak een afdruk (printscreen)van je overzicht aanrekeningen,dan heb je een bewijs
Als je niets wordt doorgestuurd,hoef je ook niets te betalen.
Telenet moet hun zaken op orde hebben,kan jij niets aan doen.
Neem contact op via WhatsApp +32468001098
Hallo....Ik ben je Telenet assistent......
Dan volgt er een vragenlijst met vakje die je moet aanklikken, ook over betalingen.
Dan wordt je verder verbonden.
Werkt in stappenplan.
Het is er wel druk.
Ok. Bedankt.
Ik stelde om 16H een vraag,via WhatsApp
Kreeg antwoord van Anouk om 17h02
@CarlDT er zijn een aantal klanten waarbij de aanrekening inderdaad niet werd opgemaakt, meestal gaat het over klanten die al op het nieuwe IT-systeem zitten. Dit wordt uiteraard zo snel mogelijk bijgetrokken. Maar volg zeker het advies (als je het nog niet gedaan had) om via WhatsApp contact op te nemen, dan kan dit individueel voor jou gecontroleerd worden.