Actie wigo 2018
Wanneer komt er eens een actie voor bestaande klanten . Het is toch schandalig, ik betaal al meer dan 10 jaar aan telenet . Ik heb altijd al een groot pakket gehad . Maar nee ik ben begin december van wigo 10 naar wigo 25 omgezet , en 2 dagen erna komen ze met hun actie . Ook een mail gestuurd om mee te doen voor de nieuwe tv box te testen . Maar ik voldeed niet aan eisen, ik betaal niet genoeg of mijn nieuwe 4k van dit jaar zal wel niet genoeg zijn .
Dan nog eens die spam mails die ik iedere dag krijg via mijn Telenet mail . Zal ik er ook nog wel bij nemen , u hebt dit gewonnen of dat , hete vrouwen willen met je afspreken of je pakje ligt te wachten.
Ik wil ook wel een iPad voor 100 euro . Of 3 maanden korting .
Of hier wat is dit voor discriminatie sorry dat ik niet in Brussel woon .
Alles van Telenet voor maar 30 euro per maand, 5 maanden lang? Het is ons welkomstaanbod voor alle Brusselaars. Tast toe à volonté: ik dacht dat België 1 land was . Maar blijkbaar is Brussel een land apart .
Wil je terug kijken dan gaat dit niet je moet play hebben . Ik betaal al 125 euro per maand zal toch genoeg zijn . Ik denk om de 2 jaar veranderen van provider iets moet gaan worden . En met de feestdagen dan krijg je korting en cadeaus . Nu naar proximus daar iets uitkiezen en achter 2 jaar terug naar telenet dan krijg ik hier korting en een cadeau.