Beantwoorden
Mike2
Freshman Weetjesweter
Berichten: 28
Smile! On a roll... De 3 wijzen! A born reader!

Actie wigo 2018

Wanneer komt  er eens een actie voor bestaande klanten . Het is toch schandalig,  ik betaal al meer dan 10 jaar aan telenet . Ik heb altijd al een groot pakket gehad . Maar nee ik ben begin december van wigo 10 naar wigo 25 omgezet , en 2 dagen erna komen ze met hun actie . Ook een mail gestuurd om mee te doen voor de nieuwe tv box te testen  . Maar ik voldeed niet aan eisen, ik betaal niet genoeg  of mijn nieuwe 4k van dit jaar zal wel niet genoeg zijn .

Dan nog eens die spam mails die ik iedere dag krijg via mijn Telenet mail . Zal ik er ook nog wel bij nemen , u hebt dit gewonnen of dat , hete vrouwen willen met je afspreken of je pakje ligt te wachten. 

Ik wil ook wel een iPad voor 100 euro . Of  3 maanden korting . 

Of hier wat is dit voor discriminatie sorry dat ik niet in Brussel woon .

Alles van Telenet voor maar 30 euro per maand, 5 maanden lang? Het is ons welkomstaanbod voor alle Brusselaars. Tast toe à volonté:  ik dacht dat België  1 land was . Maar blijkbaar is Brussel een land apart .

Wil je terug kijken dan gaat dit niet je moet play hebben . Ik betaal al 125 euro per maand zal toch genoeg zijn . Ik denk om de 2 jaar veranderen van provider iets moet gaan worden . En met de feestdagen dan krijg je korting en cadeaus  . Nu naar proximus daar iets uitkiezen en achter 2 jaar terug naar telenet dan krijg ik hier korting en een cadeau. 

17 reacties
Ex-Netweter
 

Actie wigo 2018

@igvfer @sb over prijzen kunnen we blijven zaniken, ik ben van bij het begin bij telenet, en moet zeggen ik heb bijna nooit problemen, mijn buur is al eens veranderd omdat hij slechte ontvangst had,maar is niet beter, veel mensen vergeten eens ge met draadloos begint in huis hangt het van veel factoren af, veel metaal in de bouw gebruikt of niet bv, voor mij is telenet heel stabiel en klagen over 103 per maand (wigo 9 ) doe ik niet een pint kost ook 2 eu en met 1 is mijn dorst ni gelest, alles heeft zijn prijs wil je kwaliteit of niet, goedkoper en slechter is voor mij geen optie.

Jos

Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Actie wigo 2018

Klopt .. kwaliteit heeft zijn prijs  maar er zijn grenzen .

Telenet mag niet veel duurder meer worden of ik zet een satellietschotel.

Bijna alle zenders zijn beschikbaar in verschillende kwaliteit ..UHD ..HD ..SD .. 

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7765
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Actie wigo 2018

Ieder voor zich moet uitmaken wat hem/haar het beste ligt. Wij kijken amper een 2 - 3 tal uur per dag TV. Meestal VRT en Canvas en in mindere mate de commerciële zenders en voor de rest eens zappen naar Evenaar of Brava.  Het meeste is dan nog uitgesteld kijken omdat de zenders elkaar tegen programmeren met interessante  uitzendingen. En als de kleinkinderen er zijn die kinderzenders.

Heb je uiteraard behoefte aan 1000 zenders waar je er 900 nooit bekijkt dan moet je naar sateliet overstappen. En wij hebben er ook geen behoefte aan om de nieuwste film al te zien va voor die echt is uitgebracht. Een goede film van vorig jaar blijft een goede film. Het enige wat in real time belangrijk is zijn de nieuwsuitzendingen.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.