Beantwoorden
Mike2
Freshman Weetjesweter
Berichten: 28
Smile! On a roll... De 3 wijzen! A born reader!

Actie wigo 2018

Wanneer komt  er eens een actie voor bestaande klanten . Het is toch schandalig,  ik betaal al meer dan 10 jaar aan telenet . Ik heb altijd al een groot pakket gehad . Maar nee ik ben begin december van wigo 10 naar wigo 25 omgezet , en 2 dagen erna komen ze met hun actie . Ook een mail gestuurd om mee te doen voor de nieuwe tv box te testen  . Maar ik voldeed niet aan eisen, ik betaal niet genoeg  of mijn nieuwe 4k van dit jaar zal wel niet genoeg zijn .

Dan nog eens die spam mails die ik iedere dag krijg via mijn Telenet mail . Zal ik er ook nog wel bij nemen , u hebt dit gewonnen of dat , hete vrouwen willen met je afspreken of je pakje ligt te wachten. 

Ik wil ook wel een iPad voor 100 euro . Of  3 maanden korting . 

Of hier wat is dit voor discriminatie sorry dat ik niet in Brussel woon .

Alles van Telenet voor maar 30 euro per maand, 5 maanden lang? Het is ons welkomstaanbod voor alle Brusselaars. Tast toe à volonté:  ik dacht dat België  1 land was . Maar blijkbaar is Brussel een land apart .

Wil je terug kijken dan gaat dit niet je moet play hebben . Ik betaal al 125 euro per maand zal toch genoeg zijn . Ik denk om de 2 jaar veranderen van provider iets moet gaan worden . En met de feestdagen dan krijg je korting en cadeaus  . Nu naar proximus daar iets uitkiezen en achter 2 jaar terug naar telenet dan krijg ik hier korting en een cadeau. 

17 reacties
StefaanDeRoeck
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar? Follow the reader, reader! Leesbeest!

Actie wigo 2018

Serieus man,

 

Altijd dat geklaag over vaste klant zijn. Mensen zijn gewoon nooit content.  Ik wens u alvast veel plezier bij proximus en we gaan u hier niet missen, zagevent.

Ex-Netweter
 

Actie wigo 2018


@Mike2  schreef:

..... Maar nee ik ben begin december van wigo 10 naar wigo 25 omgezet , en 2 dagen erna komen ze met hun actie .


Dit is een data - verhoging voor iedereen, zonder dat je er meer voor dient te betalen

En er zijn er nog meer die de nieuwe TVBox niet mogen testen. Heeft niets te maken met wat je maandelijks betaald of met je nieuwe 4k ...

 

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Actie wigo 2018

Oei en ik ben al klant van 2001 met telefonie, internet en DTV. DTV uiteraard iets later, ik weet niet meer wanneer dit begonnen is. Tot nu toe heb ik altijd betaald voor iets dat voldeed aan mijn behoeften. Ik ga uit van het principe: Vind ik dit een goede prijs voor wat ik krijg? Ja dan koop ik het. Achteraf zagen over korting enz. vind ik tijdverlies. Er is nu 2 dagen gratis Play sport voor alle klanten. Leuk, voor wie er gebruik van kan / wil maken maar niet aan mij besteed.

En wat Spam betreft. Hout vasthouden maar de laatste weken is dit beperkt tot 1à 2 per week. Ik ga dan naar webmail en duid dit aan als Spam en er wordt daar vlug op gereageerd.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Actie wigo 2018

Pffff, mensen willen altijd alles!! Er zijn veel mensen die niets hebben, denk daar eens aan.

Niets verplicht u om bij Telenet te blijven hé. 10 jaar geleden was je ook nieuwe klant, dan zal je ook wel korting gehad hebben.

Fijne dag nog.

Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Actie wigo 2018

Groot gelijk. Telenet hangt ook mijn voeten uit. Nieuwe klanten alles .. jarenlange ik 15 jaar  klanten betalen alleen maar meer en krijgen NIKS.

 

Ben ook op zoek naar een alternatief.

 

Bij telenet is er maar 1 dienst die goed werkt en dat is hun facturatie.

In Duitsland betaal je voor een zelfde abonnement met films en series .. 200 Mb internet onbeperkt , EN ECHT VOLLEDIG ONBEPERKT en niet 750 GB zoals bij telenet en daarna als een crimineel bekenen te worden .. 89€ per maand ..

 

Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Actie wigo 2018

jij gunt ook niemand iets .. lijkt wel een telenet medewerker

Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Actie wigo 2018

Uw ouders betalen waarschijnlijk de rekening ...

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5234
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Actie wigo 2018

Wat hoop je nu te bereiken met dit bericht?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Mike2
Freshman Weetjesweter
Berichten: 28
Smile! On a roll... De 3 wijzen! A born reader!

Actie wigo 2018

Dat ze ook eens een leuke actie houden voor de vaste klanten .

Klopt dat ze wigo hebben verdubbeld heel fijn maar dit is ook voor de nieuwe mensen en alle verbetering geld voor iedereen .  Die klant zijn of worden .

Prijs is overal hetzelfde ongeveer voor dezelfde diensten .

Maar we kunnen het vragen ..

Of zijn we allemaal wereldvreemd hier , niemand die al van energie leverancier veranderd is omdat het ergens anders goedkoper is . Of van verzekering of een huislening heeft herzien of bij een andere bank is gegaan . Is juist hetzelfde 

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Actie wigo 2018

@ThailandNiets belet je om naar Duitsland te gaan wonen. Vrij verkeer van goederen, diensten en mensen. Ik woon in België, meer bepaald Vlaanderen en ik betaal voor het beste dat ik voor mij hier kan krijgen. Er is jammer genoeg geen alternatief. En daar moet ik het mee doen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Actie wigo 2018

Dus jij vind 150€ per maand normaal voor internet en tv en gsm...

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Actie wigo 2018

Ik betaal zoveel niet (113€). Het zou nog goedkoper kunnen, als ik de play eruit doe en mijn smartphones. Maar ik heb nog geen provider gevonden die mij MEER geeft voor hetzelfde geld. En voor mij mag het ook minder uiteraard. Maar het is nu zo. En dan nog maar voor 2 personen!



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5234
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Actie wigo 2018

@Mike2

 

Tuurlijk ben ik al van energieleverancier veranderd en van verzekeraar en van bank, maar dat lijkt me een kromme vergelijking. In België heb je wat internet betreft immers nog altijd een duopolie: ADSL versus kabel. Dus echt keuze heb je niet.

 

Stel dat ik Telenet wil vervangen door een andere kabelprovider, waar moet ik dan terecht zonder te moeten verhuizen?

 

Mijn zus heeft een pakket (telefoon, gsm, Internet, digitale tv, ...) bij Telenet en die betaalt +100 euro/maand. Ik vind dat gigantisch! Maar zelf heb ik een CI+ kaartje, Basic Internet en gsm betalen volgens verbruik en dat is voor mij voldoende. Als je niet tevreden bent, dan zou ik eens uitkijken naar iets anders, maar verwacht niet dat Telenet (of de andere providers wat dat betreft) hun prijzen snel zullen laten zakken...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Actie wigo 2018

Net even gekeken bij een concurerende kabelprovider. Daar zou ik betalen 89€. Daarvoor heb ik 2 dolfijne gsm abonnementen met +- evenveel data als nu maar met beperkte beltijd (kan ik nog mee leven), TV met een 70-tal zenders (wel met een adult kanaal 😉 ), internet aan 100 Mbps down en 5 up. Internet is ruim onder de norm die ik nu gewoon ben en ook verlang.  Ik heb dan ook geen terugkijk TV en ook geen Play (maar dat zou ik nog kunnen missen).

Dus zoals je ziet er zijn mogelijkheden maar die voldoen voorlopig niet aan mijn normen. En ik vrees voor veel gezinnen met 2 tot 3 kinderen ook niet echt.

Maar ik heb wel wat aandelen van Telenet gekocht zo profiteer ik ook nog wat van de winsten 😉 Trouwens van Orange ook.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.