@Jennyross schreef:
Je kan in dit geval het best even een berichtje sturen via Facebook. Mijn collega's zullen dit vervolgens voor jou nakijken.
Groetjes,
Jennyfer
Blijkbaar heeft deze persoon al eens contact opgenomen met de helpdesk voor dit probleem. Er zijn namelijk al twee (!) dossiers opgemaakt. En niet vergeten niet iedereen gebruikt Facebook, Messenger of Whatsapp. 🤔
Uit persoonlijke ervaringen weet ik dat het een complete ramp is wanneer er iets fout loopt. Telkens wordt er een dossier geopend en telkens krijg je geen degelijk of zelfs een verkeerd antwoord. Mijn issues zijn al meer dan drie maanden niet in orde. Je collega's bij Telenet houden me zelfs niet op de hoogte. Je moet telkens zelf vragen of er eindelijk een oplossing komt of niet en dan geven je collega's een standaard antwoord. 🙄
Ik kan @SR78 alleen maar aanraden om een klacht in te dienen en dat zou jouw advies in feite ook geweest moeten zijn na twee dossiers zonder oplossing. Het is niet leuk als je diensten zomaar worden afgesloten. Of het terecht is of niet zal dan wel onderzocht worden maar ik ben er zeker van dat er een degelijke uitleg voor hem/haar zou komen of eventuele excuses.
De frustraties kunnen volledig neergepend worden in het online klachtenformulier en als zijn/haar klacht terecht is dan zal er hopelijk een oplossing uit voortkomen waar beide partijen een goed gevoel mee hebben. Ik heb trouwens jammer genoeg ook gemerkt dat er telkens een (kleine) vooruitgang is te verkrijgen met een klacht.

BillyX
...gebeten om te weten...Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.