Beantwoorden
Prime-Omega
Professional Weetjesweter
Berichten: 41
O dierbaar België.. On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Avatar wijzigen functie kapot?

Zoals de titel al zegt, probeer ik op het Netweters forum mijn avatar aan te passen. De foto wordt wel toegevoegd aan mijn album echter voor de rest lijkt er niet veel te gebeuren.

 

Heb ook reeds met meerdere browsers geprobeerd alsook met verschillende extensies (jpg, png) maar ik blijf opgescheept zitten met dat lelijk geel ventje. 🙂

 

Video van het probleem: https://youtu.be/mSc600bpfoM

 

Iemand enig idee?

3 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Avatar wijzigen functie kapot?

Ja natuurlijk heb ik een idee. Alle afbeeldingen die je plaatst op dit forum, of het nu om een avatar gaat of een bijlage aan een post of whatever, moeten eerst goedgekeurd worden. Dat kunnen de moderators en de kraks doen. Ik heb het zonet voor u gedaan, dus nu zou het in orde moeten zijn.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Prime-Omega
Professional Weetjesweter
Berichten: 41
O dierbaar België.. On a roll... Tien op tien! Dat loopt vlotjes.

Avatar wijzigen functie kapot?

Aha bedankt, was mij totaal niet duidelijk dat er een approval aan vast hing.

 

Misschien geen slecht idee om hiervan een kleine banner/boodschap te laten zien bij het wijzigen van de avatar. (ofwel is die er reeds en heb ik er los over gekeken maar goed Smiley Tong)

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Avatar wijzigen functie kapot?

Je hebt er inderdaad over gekeken, ten minste, als je de "help" gelezen hebt => zie punt 4:

 

Hoe avatar (afbeelding) naast mijn naam wijzigen?

De afbeelding naast je naam is je avatar. Die geeft je identiteit een persoonlijk tintje. Je krijgt er automatisch een wanneer je lid wordt. Je kunt hem makkelijk aanpassen, zo vaak je maar wilt.


Avatar aanpassen?

  1. Meld je aan en klik op Mijn instellingen.
  2. Klik op tab Avatars.
    Je kunt een van de community-avatars kiezen OF een afbeelding opladen (als je de nodige rechten hebt) OF een afbeelding van een andere webpagina gebruiken.
  3. Avatar uit de community-collectie gebruiken? Kies een collectie om de avatars te zien.
    Leuke avatar gevonden? Klik erop. Je ingestelde avatar staat bovenaan de avatarpagina.
    Je kunt veranderen zo vaak als je wilt.
  4. Afbeelding uit je afbeeldingsgalerie gebruiken? Klik op Van je afbeeldingsgalerie. Klik op de afbeelding van je keuze (kan alleen wanneer je afbeeldingen hebt geladen die goedgekeurd zijn).
  5. Afbeelding van het internet gebruiken? Klik op Van het web en voert u URL van afbeelding in. Klik op Avatar instellen.

   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.