Beantwoorden
vtw
Experienced Weetjesweter
Berichten: 17
Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

CEO Telenet

Vandaag in HLN: CEO Johhn Porter van Telenet heeft 25.000 aandelen verkocht tegen 42,58€.Opbrengst: 1 miljoen euro.Porter kocht de aandelen via de oefening van opties tegen 34,51€ per stuk of 862.750€ in totaal. Hij realiseert dus een WINST van 201.750euro.

DUS TOCH NOG IEMAND DIE IETS VERDIEND AAN DE OPSLAG VOOR DE TELENET KLANT.

3 reacties
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

CEO Telenet

Dat is de taak van een CEO: zorgen dat de waarde (waarde aandelen) van zijn/haar bedrijf stijgt.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7776
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

CEO Telenet

@vtw   Als goede huisvader beleg ik ook in aandelen. Ik heb er wel geen 25000 van Telenet. Maar er zitten er een klein beetje in mijn portefeuille. Je koopt dat en je hoopt dat het opbrengt. Ik heb ook een klein aantal aandelen in bedrijven die in waterstoftechnologie investeren. Maanden, tot bijna een jaar stond ik daarmee op verlies. Sinds heel kort stijgt mijn winst naar 25%. Het is nu eenmaal zo dat een bedrijf moet winst maken en dat is een evenwicht zoeken tussen investeren, besparen, inkomsten genereren en nog andere factoren. En John heeft centjes nodig of verandert binnenkort van job en hij wil niet hetzelfde tegenkomen als zijn collega van Proximus.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

CEO Telenet

Ook dit nog🤔

Liberty global heeft niet liever als dat de aandelen zakken

Ze azen al lang (sinds 2012)op de 43% die ze nog niet in handen hebben

Eens ze die kunnen te pakken krijgen als ze zakken onder de 38%,nemen ze die 43% over en verdwijnen ze van de beurs.