24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Vandaag in "Het Nieuwsblad", mogelijks ook in andere kranten een pagina grote advertentie over Telenet Fiber.
Dat het snel kan gaan bij Telenet. Dat is zeker maar geen woord over een mogelijke verhoging van de uploadsnelheden en dat is voor veel overstappers naar een fiber to home aansluiting toch wel de reden bij uitstek, los van de prijs natuurlijk. Wie kiest voor hoge snelheden, kiest zeker voor de hoge upload. Of een webpagina nu in 0.1 seconde op mijn scherm komt of in 0.5 seconde op mijn scherm komt dat maakt weinig verschil. Het hangt toch grotendeels van de servers af.
Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: Campagne Telenet
Dit lees ik zelf op de website van Telenet over fiber, heb wel geen idee of ze die uploadsnelheid effectief van in het begin gaan aanbieden:
Op ons fiber-coaxnetwerk kunnen klanten surfen tot een maximumsnelheid van 1 Gbps. Dat is in lijn met de snelheid die je digitale toestellen in huis vandaag de dag aankunnen. Op een volledig fibernetwerk bieden we downloadsnelheden aan tot 8,5 Gbps en uploadsnelheden tot 1 Gbps. Hou er wel rekening mee dat je toestellen nodig hebt die aansluitbaar zijn op fiber om zo snel te kunnen surfen.
@fieldoxide schreef:Op ons fiber-coaxnetwerk kunnen klanten surfen tot een maximumsnelheid van 1 Gbps. Dat is in lijn met de snelheid die je digitale toestellen in huis vandaag de dag aankunnen. Op een volledig fibernetwerk bieden we downloadsnelheden aan tot 8,5 Gbps en uploadsnelheden tot 1 Gbps.
Dat is toch niets nieuw. Ik interpreteer dat als volgt:
https://www2.telenet.be/residential/nl/landingspaginas/tarieven/internet/
Ik heb net de mail gestuurd via hun site. Ze gaan mij terugbellen. Ik ben benieuwd. Want zelfs voor 1 Gbps down en 500 Mbps Up en aan de prijzen die de conculega's voorstellen ben ik weg. Zelfs al trouwe klant voor 23 jaar, die de laatste 2 tot zelfs 3 jaar nog geen enkele aanpassing heb gehad in mijn voordeel. Buiten de prijsverhogingen maar dat is in mijn nadeel.
Je kan er enkel gebruik van maken als er fiber ligt
Anders niet blijft het oude van dienst
En de prijzen zijn afgesteld met de ander aanbieders anders heb je geen klanten
Als je reageert via mail op hun advertentie antwoorden ze binnen de 48u. En je kan je voorkeuren om opgebeld te worden instellen. Ik heb donderdagvoormiddag gevraagd tussen 9u en 12u. Wanneer bellen ze? Donderdagnamiddag om 13u15. En je moet je telefoon echt bij de hand hebben. Voor de jeugd geen probleem, die plakt toch in hun hand. Bij mij niet die kan enkele meters verder liggen. Dus tegen dat ik de tijd had om op te staan om mijn telefoon te nemen had hij 3 keer gerinkeld en was het game over. Ze hebben hun belofte waar gemaakt. Ze bellen u terug binnen de 48u. Een 2e keer zit er niet in. Fantastisch toch? Heel snel internet en een nog snellere telefoonservice. Als je klaar zit.........
Ze bellen altijd met de telenet nr best de ringtone veranderen voor deze nr lang bellen ze niet dat is juist
Bij prox zelfde geval enkel bellen die met een geheim nr
Voor deals moet je rap zijn ook bij de mail