Beantwoorden
Raphael242
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Enkele vragen over Tadaam

hallo, 

Heb eens een paar vraagjes ivm Tadaam.

Als ik Tadaam bestel kan ik dan mijn Wigo abonnement opzeggen van telenet? K zou namelijk heel graag overstappen naar Tadaam maar als ik het Wigo abonnement moet behouden dan komt het beetje duur uit . 

Kan ik rechtstreeks op mijn samsung smart tv kijken naar Tadaam; bestaat daar een al app voor , voor op tv?

Wat als je geen smart tv heb , kan ik dan streamen via iPad ect... ?

Tags (2)
3 reacties
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Enkele vragen over Tadaam

Ik heb zelf geen ervaring met Tadaam maar volgens de website is bij het duurste pakket (50 euro per maand) de snelheid van uw internet beperkt tot 50Mbps, waar dit bij Wigo veel hoger ligt. Dus wanneer je echt snel internet wilt, kan je best Wigo behouden. Ook staat er ongelimiteerde data maar niets over belminuten of sms'en die in het pakket zitten.

Wat betreft de apparaten waarop je het kan gebruiken, kan u Tadaam zeker en vast bekijken via de iPad, aangezien er apps zijn in de Google Play Store en de App Store.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Enkele vragen over Tadaam