Beantwoorden
Raphael242
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Enkele vragen over Tadaam

hallo, 

Heb eens een paar vraagjes ivm Tadaam.

Als ik Tadaam bestel kan ik dan mijn Wigo abonnement opzeggen van telenet? K zou namelijk heel graag overstappen naar Tadaam maar als ik het Wigo abonnement moet behouden dan komt het beetje duur uit . 

Kan ik rechtstreeks op mijn samsung smart tv kijken naar Tadaam; bestaat daar een al app voor , voor op tv?

Wat als je geen smart tv heb , kan ik dan streamen via iPad ect... ?

Tags (2)
3 reacties
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Enkele vragen over Tadaam

Ik heb zelf geen ervaring met Tadaam maar volgens de website is bij het duurste pakket (50 euro per maand) de snelheid van uw internet beperkt tot 50Mbps, waar dit bij Wigo veel hoger ligt. Dus wanneer je echt snel internet wilt, kan je best Wigo behouden. Ook staat er ongelimiteerde data maar niets over belminuten of sms'en die in het pakket zitten.

Wat betreft de apparaten waarop je het kan gebruiken, kan u Tadaam zeker en vast bekijken via de iPad, aangezien er apps zijn in de Google Play Store en de App Store.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Enkele vragen over Tadaam

@Raphael242  Tadaam is volgens mij een stand alone product waarbij je geen coax of iets dergelijks nodig hebt. Beperkt in snelheid en zeker niet geschikt voor meerdere (zware) gebruikers in huis. Je kijkt TV puur via internet. Met alle gevolgen vandien. In mijn ogen een leuke oplossing voor iemand alleen met geen andere gebruikers in huis. Voor zover je met de beperkte downloadsnelheid kunt leven, die dan nog eens beinvloed wordt door de kwaliteit van het Wifinetwerk. En de ontvangst van het signaal binnenshuis. Als je al problemen hebt met het GSM signaal binnenshuis zou ik er niet aan beginnen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Enkele vragen over Tadaam

Voor Apple TV & Android TV is er een TV app. Verder is het mogelijk via AirPlay te streamen naar Samsung TV vanuit de TADAAM app op je iPad/iPhone (nieuwere Samsung modellen). Een stand alone TV app voor Samsung komt binnenkort. 
TADAAM is internet thuis & TV en dus géén mobiele abonnementen inbegrepen (WIGO heeft dit wel). 
TADAAM werkt inderdaad via 4G, dus best even controleren of de dekking binnen optimaal is. 50 mb/s is goed voldoende voor een klein gezin. 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.