Beantwoorden
kurtgr
Freshman Meerweter
Berichten: 55
Al 25 duimen! Say what?! On a roll... Happy New Year!

FUP ONE (3T) vs WIGO Home (750GB)

Ze doen het weer, een nieuw product en de oudere producten genieten niet mee.

zo had in whoppa met 200 mbps , wilde ik 300 mbps moest ik wigo home nemen, natuurlijk nog eens met verlies van free phone europe en duurder.

 

nu heb ik sinds kort wigo home met all internet, maar wil ik 3T debiet dan moet ik ONE nemen .

Maar ik wil geen abonnement met mobiel in.

Toch onbegrijpelijk dat het duurste wigo product op 750 Gb debiet blijft staan.

 

Zijn klanten in jullie ogen nu niets meer dan geldkoeien?

 

Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: Wigo home 750 - 3T

5 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

FUP ONE (3T) vs WIGO Home (750GB)

Ik heb ook wigo home met all internet incl boost 1Gbps

Als ik kies voor One up komt er 5 euro bij,en krijg er in de plaats mobiel bij.

Heb net de overstap gezet.

 

Dit antwoord ontving ik gisteravond va Telenet

Elk bedrijf beslist zelf welke pakketen ze aanbieden. Jij als klant kan dan zelf tussen de beschikbare pakketten kijken welk pakket voor jou het interessantste is, ......... Wij kunnen hier ook niks aan veranderen, ...... Vanaf maandag worden de nieuwe pakketten aangeboden, en kan je alle specificaties en pakketten met elkaar vergelijken. Onze website is bezig met een grote update, zodat iedereen morgen alles goed kan opzoeken Groetjes..............

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

FUP ONE (3T) vs WIGO Home (750GB)

Ook lees ik nu dat de smalband snelheid bij wigo 10/1Mbps blijft in de piek uren.

Bij ONE en ONE up blijft deze 20/2Mbps.

Tomby
Experienced Meerweter
Berichten: 88
De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

FUP ONE (3T) vs WIGO Home (750GB)


@robatoras  schreef:

Ook lees ik nu dat de smalband snelheid bij wigo 10/1Mbps blijft in de piek uren.

Bij ONE en ONE up blijft deze 20/2Mbps.


Klopt niet echt. Bij One is het 10/1, bij One Up is het 20/2. Maar momenteel gelden nog de Corona-versoepelingen en is het voor iedereen 20/2, en piekuren pas vanaf 17u.

Tomby
Experienced Meerweter
Berichten: 88
De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?!

FUP ONE (3T) vs WIGO Home (750GB)


@robatoras  schreef:

Dit antwoord ontving ik gisteravond va Telenet

Elk bedrijf beslist zelf welke pakketen ze aanbieden. Jij als klant kan dan zelf tussen de beschikbare pakketten kijken welk pakket voor jou het interessantste is, ......... Wij kunnen hier ook niks aan veranderen, ...... Vanaf maandag worden de nieuwe pakketten aangeboden, en kan je alle specificaties en pakketten met elkaar vergelijken. Onze website is bezig met een grote update, zodat iedereen morgen alles goed kan opzoeken Groetjes..............


 

Wat een triestig antwoord eigenlijk, want hij spreekt precies in naam van de Helpdesk en alsof ze geen deel uitmaken van Telenet (is die misschien geoutsourced ?).

Tuurlijk beslist elk 'bedrijf' zelf welke pakketten ze aanbieden, maar daarom is dat nog geen goede zaak voor de klant. Ook is het vreemd dat ze de gebundelde producten wijzigen. In Wigo/Yugo zat verplicht TV, maar had je nog Home om geen mobiel te hebben. Nu hebben ze er TV uitgehaald en mobiel erin gestopt en is het dus niet interessant voor wie helemaal geen GSM nodig heeft (omdat hij bvb al een van het werk heeft).

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

FUP ONE (3T) vs WIGO Home (750GB)

@Tomby Je kan nog altijd All-Internet bestellen.En zelf samenstellen.🤔

Dat noemen ze een tussenstation van One naar ONEup🙄

En trouwens ik ben altijd perfect geholpen geweest via Telenet WhatsApp.