Beantwoorden
Listerman
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! Hi there!

Gigaboost <=> Fairuse Policy

Ik vraag me af of dat met de nieuwe Gigaboost optie nog steeds de zelfde FairUse Policy word gehandeert van 750GB tijdens de piekuren.

Want dit wilt zeggen als je volle snelheid gebruikt je na 2 uur je FairUse al hebt overschreden.

Dank u voor een verduidelijking.

51 reacties
SparkCakes
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Gigaboost <=> Fairuse Policy

FUP om data congestion tegen te gaan anno 2019-2020 is dikke kapitalistische bull**bleep** van ISP's

 

Hier simpele technische uitleg van de FUP en waarom het hedendaags geen steek meer houd

 

https://youtu.be/S2U7nVq0ly0

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Gigaboost <=> Fairuse Policy

😯

 

 

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Gigaboost <=> Fairuse Policy

Fup gewoon afschaffen als je al 15 euro extra betaald voor speedboost 1000/40Mbps

Waarom heeft business 1000/50Mbps geen fup

Belasten die het net dan niet in de spits uren?????

DKLeuven
Professional Beetjesweter
Berichten: 5
Handje vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Gigaboost <=> Fairuse Policy

Beste SparkCakes,

 

Uiteraard mag je voor je (politieke en andere) mening uitkomen. De vraag is of de concurrentie inhoud en de manier manier waarop iets verandert. Ik probeer iets te verbeteren door een objectief meetbare vraag te stellen.

johan1983be
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
Al 25 duimen! Say what?! On a roll... Tien op tien!

Gigaboost <=> Fairuse Policy


@DKLeuven  schreef:

Ik ben nog eens even in de wayback machine gaan snuisteren op de site en de communicaties van Telenet. De FUP was initieel inderdaad bedoeld om mee te groeien met het gemiddeld verbruik van gebruikers met SOORTGELIJKE abonnementen. Wijziging in het gemiddeld verbruik zou leiden tot aanpassing van de FUP om enkel de verhoudingsgewijze extreme grootverbruikers te treffen met de vertraging. (Dat naast het verschil dat door de week de piekuren pas startten om 16:00... in schoolvakanties kan dat tellen...). 
Daarom, beste Telenet, zou ik graag eens informatie hebben over de evolutieve verhouding van het gemiddeld verbruik tgo fair use policy volume, dit voor de laatste 5 à 8 jaar. Uiteraard opgesplitst voor de verschillende abonnementsformules.


telenet.jpg

 

Dit vond ik terug over hun reclame over gigaboost. Ik denk dat je daar mooi hun evolutie en toekomstige evolutie ziet.

Sero
Professional Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party!

Gigaboost <=> Fairuse Policy

Wat is een Gigaboost? Ik vind dat niet terug op Telenet.be

XTbe
Professional Meerweter
Berichten: 123
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!