24752
netweters
|
152358
antwoorden
|
20693
vragen
|
Je hoeft geen "Krak" te zijn om naar de titel en het aantal posts te kijken van de mensen die regelmatig al eens een antwoord geven. Alle info staat bij de naam. Dan haal je de top 3 er zo uit.
Nog een beetje randinformatie in dat kader. In den beginne, toen de dieren nog spraken, stopte het aan het niveau dat ikzelf recent gehaald heb. Dat bleek uiteindelijk niet uitdagend genoeg aangezien een handjevol Netweters dat niveau reeds geruime tijd gehaald had. Daarom heeft men toen beslist om er zes nieuwe bovenop te gooien, de Meesterweter en de Superweter, telkens in de drie gekende smaken, Freshman, Experienced en Professional.
En als ge goed rondkijkt is het nieuwe plafond nu ook alweer in zicht voor sommigen ... 😎
@sb schreef:Het moet een beetje mysterieus blijven hé. (-;
Da's waar, maar welke rangen/titels er zijn, dat is geen geheim, dat is reeds heel lang geleden gepubliceerd.
Wat je ervoor moet doen, dat is een ander paar mouwen. Dat is een goed bewaard geheim en telkens weer een verrassing. En dat is ook fijn zo 😋
Het was maar naar aanleiding van dit topic dat ik eens ben gaan kijken wat ik al verzameld heb. Best veel eigenlijk. Had er nog niet bij stilgestaan omdat ik daar niet aan denk als ik een antwoord geef. Maar het is zeker wel leuk. Ik zie wel een aantal rijzende sterren.
Ik ben bet...euh...Netweter 🤓 geworden toen Telenet mij heeft aangeboden tester te worden van de TV-box november 2018. Soms heeft netweters wel iets van netklagers 😉. Ondertussen is dit een onmisbaar forum voor Telenetters en anderen.
@Ex-Netweter Inderdaad het is soms Netklagers maar dat is overal zo een beetje de tendens. Ik zie dat op andere fora ook soms. Wat mij soms een beetje stoort is dat mensen niet altijd laten weten of het dan ook opgelost is geraakt en hoe en/of wat nu eigenlijk de oorzaak was.
Maar we wijken af.
@igvfer om een klein beetje afwijkend te zijn , dat klopt dat er niet altijd een oplossing wordt aangeduid. Mensen klagen wel en stellen de vraag maar als er een oplossing komt voor die personen dan laten ze het niet weten. Tegenwoordig is het zo ikke ikke ikke en het is opgelost en klaar. Maar diegene die nooit klagen en eens een probleem hebben zullen geen gepaste oplossing vinden dus stellen die de vraag opnieuw.
Bovendien, en dat is op elk forum zo: de 80% die geen problemen heeft, die zie of hoor je niet. Het zijn (voornamelijk) enkel mensen met problemen of vragen die een forum opzoeken om raad en hulp. En helaas, niet iedereen heeft het fatsoen om na afloop een kleine feedback te geven. Om een dankjewel vraag ik zelfs niet, dat hoeft niet (maar is natuurlijk wel aangenaam). Het is vooral de feedback die verrijkend is of kan zijn voor een forum.