Beantwoorden
Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Huis Roma telenet activiteit verdwijnt.

Ik lees net dat Huis Roma stopt met haar telenet service activiteiten.

 

DIT TREKT OP NIKS.

 

Al de andere adressen zijn van geen **bleep**n te bereiken voor mij.

Als invalide geraak ik nu al nergens meer verdomde **bleep**wereld vol met gierige klootzakken die te schoon zijn om ook eens andere mensen te denken in plaats van hun eigen geldgewin gans de tijd.

Hopelijk gaat ge allemaal is ne keer invalide worden en het zelf ook is mogen ondervinden hoe ge mekaar constant ligt te dumpen als een stuk afgedankt vuil. Onnozele egoïst van nen John.

15 reacties
Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Huis Roma telenet activiteit verdwijnt.

Wees gerust, ik wordt buiten het internet ook nooit aangevallen daar in Real life iedereen zich blijkbaar wel deftig kan gedragen zonder direct op alles in de aanval te gaan.

Een typisch internet fenomeen zeg maar, dat er blijkbaar veel zijn die zich op internet gelijk als **bleep** moeten beginnen gedragen, en dat werkt als een rode lap op een stier bij mij.

Wie vriendelijk is en normaal doet wordt ook zo behandeld maar ik laat niet met me sollen door zulke figuren op internet en ze kunnen dan ook gelijk op dezelfde wijze van antwoord gediend worden.

Vroeger waren de mensen toch wel iets deftiger zonder overal in de aanval te moeten gaan op alles wat gezegd wordt, alsof er alleen nog kinderen zijn die alles verkeerd moeten opvatten of om commerciële marketing redenen elke vorm van kritiek bagatelliseren of belachelijk moeten maken met persoonlijke aanvallen.