Beantwoorden
Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Huis Roma telenet activiteit verdwijnt.

Ik lees net dat Huis Roma stopt met haar telenet service activiteiten.

 

DIT TREKT OP NIKS.

 

Al de andere adressen zijn van geen **bleep**n te bereiken voor mij.

Als invalide geraak ik nu al nergens meer verdomde **bleep**wereld vol met gierige klootzakken die te schoon zijn om ook eens andere mensen te denken in plaats van hun eigen geldgewin gans de tijd.

Hopelijk gaat ge allemaal is ne keer invalide worden en het zelf ook is mogen ondervinden hoe ge mekaar constant ligt te dumpen als een stuk afgedankt vuil. Onnozele egoïst van nen John.

15 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Huis Roma telenet activiteit verdwijnt.

Waar gaat dit juist over? Schelden helpt niks. We kunnen je alleen helpen als je ons concrete aanwijzingen geeft over wat er niet lukt. Er zijn nog andere telenetshops. En die zaak heeft nu eenmaal het recht om te stoppen denk ik zo, voor wat reden dan ook.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Huis Roma telenet activiteit verdwijnt.

@igvfer 

Laat het zijn! Niet teveel tijd in steken.

Die Placido daar is nog niet veel uitgekomen dat op iets trekt....

Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Huis Roma telenet activiteit verdwijnt.

Als jullie egoïsten het niet moesten doorhebben dan is het omdat huis Roma het enige Telenet punt was waar ik nog op een of andere menselijke manier kon geraken als INVALIDE met HANDICAP.

 

Maar ja het toont weeral wat voor egotisten zoals de meeste hier in België wel niet zijn.

 

Knap dat jullie je zo laten kennen.

 

Das zoals klagen over de Syriërs en die moeten maar asielcentrums ingeduwd worden, 

maar voor die van Oekraïne gaan ze allemaal hun deur opengooien en ze in huis halen.

 

Ik besef goed genoeg in welk Hypocrieten apenland ik hier woon, om het woord racisten nog niet in de mond te moeten nemen.

 

En die invaliden die zich kapot gewerkt hebben om andere ook cadeautjes te geven via de staat die mogen weeral de pot op en den boom in.

 

Ik hoop dat ik dan maar nooit meer naar een Telenet winkel moet he, zeepsmoelen van egoïsten.

 

En gelijk weer dat op de mens aanvallen van altijd dezelfde kakfiguren hier die denken de grote jan te moeten spelen alsof ze de **bleep**ing voodoo-koning himself zijn. Triestige ventjes.

 

Erg dat ge u zo laat kennen op internet. Want die invaliden da zijn toch maar untermenschen voor ulder blijkbaar.  Tot ge zelf is iets voorkrijgt, dan zal ik is met jullie lachen, maar dan tien keer harder. Begrip voor de medemens dat hebben ze er blijkbaar nooit ingestampt bij jullie, want alles is alleen maar voor jullie eh, En F*** de rest.

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Huis Roma telenet activiteit verdwijnt.

@Placido @VoodooKing elkaar persoonlijk aanvallen lijkt me absoluut geen meerwaarde te zijn. Dus laten we het aangenaam houden voor iedereen.

 

@Placido ik kan me voorstellen dat wanneer je erg afhankelijk bent van één bepaalde verdeler om geholpen te worden met al je Telenet vragen, dat dit voor jou absoluut geen goed nieuws is. Wanneer een Telenet verdeler (geen Telenet winkelpunt) stopt, vernemen wij dit zelf niet. Maar ik heb eens nagevraagd of we weten waarom dit zo is. Dit zal niets veranderen aan het resultaat, maar dan hebben we mogelijks die inzichten. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ex-Netweter
 

Huis Roma telenet activiteit verdwijnt.

@Suzy 

Waar heb ik @Placido "persoonlijk" aangevallen?

Bekijk gewoon wat hij op Netweters al gepost heeft.

Echt waar.... 🙄

 

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Huis Roma telenet activiteit verdwijnt.

@Placido ondertussen hebben ik ook meer informatie gekregen van de collega's die samenwerken met onze partners in retail. Blijkbaar was het een beslissing van Huis Roma zelf om te stoppen als Telenet verdeler. Ik zou dan ook aanraden dat je jouw feedback over deze verandering zeker ook doorgeeft aan Huis Roma. Hoop dat je nog een manier vindt om tot in een ander Telenet winkelpunt of verdeler te geraken.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Huis Roma telenet activiteit verdwijnt.

Hey voodoo, je doet altijd arrogant en uit de hoogte bij het minste dat iemand wat aan te merken heeft op Telenet.

Dat is jouw probleem. Leer ervan makker.

Je denigrerende opmerkingen worden niet echt geapprecieerd.

Het lijkt wel of je echt geen snars inzit met je medemensen, dat is typerend voor verwende nesten, hopelijk ben je er geen.

 

Vriendelijke groeten nog.

Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Huis Roma telenet activiteit verdwijnt.

Dank je wel Suzy,

 

Dat is dan wel erg spijtig van Huis Roma. 

Ik hoop dat ze er nog is over nadenken in elk geval, zij zitten daar nochtans op een hot-spot voor dat deel van Antwerpen.

 

Vriendelijke groeten.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Huis Roma telenet activiteit verdwijnt.

Ooit van het spreekwoord gehoord: Wie wind zaait, zal storm oogsten? Hou dit in gedachten als je uitspraken doet. Hier kunnen we alleen helpen met concrete oplossingen voor concrete vragen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Huis Roma telenet activiteit verdwijnt.

Spuit 11 moet ook commentaar leveren?

Stop aub met keyboardwarriortje te spelen, ok?

Of is dat het enige dat sommige kunnen hier?

Ben je aan het proberen te intimideren of bedreigen mischien? LOL

Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Huis Roma telenet activiteit verdwijnt.

Toch wel vreemd dat ik sinds uw dreigement geregeld problemen heb met authenticatie op internet bij officiële sites. Zoals met eID.... Het werkt , dan weer niet, terwijl dat nooit problemen gaf ervoor.

 

Ik mag hopen dat je niet ergens werknemer bent die dit kan beïnvloeden.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Huis Roma telenet activiteit verdwijnt.

@Placido 

Ik zie het niet als dreigement wat @igvfer heeft neergezet. 

Daarnaast is het wel heel erg ver gezocht die uitspraak wat je net doet. 

Zoals al aangegeven je dient echt wel op te passen met het geen wat je wel of niet kan schrijven want wat je nu zegt daar heeft niemand enige invloed op dus het is erg ver gezocht dat je naar @igvfer wijst dat die daar invloed op zou hebben. 

 

 

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Placido
Freshman Meerweter
Berichten: 72
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Tien op tien!

Huis Roma telenet activiteit verdwijnt.

Dan zullen het de Russen wel zijn waarom er zoveel gesaboteerd wordt op internet overal ?

 

De scams lopen in elk geval de spuigaten uit de laatste weken/maanden.

 

Iedereen die ik ken heeft last van scams waar dat voordien letterlijk Nooit gebeurde.

De wereld is losgeslagen blijkbaar. Een mens zou van minder paranoot worden.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Huis Roma telenet activiteit verdwijnt.

@Placido  @patrick37 Ik heb daar inderdaad geen invloed op. Ik wilde alleen maar aangeven dat als je op een agressieve manier en toon een vraagstelling doet en direct begint met een quasi scheldpartij je toch wel gelijkaardige reacties mag verwachten. Ik hoop voor @Placido dat hij de shopuitbater nooit op dergelijke manier aanspreekt, die kan wel een beetje voor pispaal dienen maar ook niet eindeloos. Ik ben zelf medewerker in een shop geweest en heb dikwijls gediend als pispaal gediend. En eerlijk gezegd, ik heb er nog buitengestoken ook als ze op dergelijke manier begonnen met woorden als kl**tzakken enz..



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.