Beantwoorden
rolelael
Freshman Veelweter
Berichten: 189
Even demarreren... Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

WIGO Home omschakelen naar ONEup

Hoi

 

Momenteel Wigo home . Ben aan het kijken om over te schakelen naar One up met 1 mobiel nummer, en TV iconic.  

 

Er zijn wel wat openstaande vragen ( misschien dat @Suzy me hier ook kan bij helpen )

 

- De dochter heeft momenteel een mobiel abbo bij Orange, ik zou dan bij het aangaan van One Up dat nummer wensen over te dragen naar Telenet ( dus in mijn nieuw one up, behoud van nummer ) ; hoe werkt dit? En kan dit?

- Ik heb via mijn werkgever 2 kortingen ; een groepskorting van 7 eur & een werkgeversbijdrage voor vaste diensten van 49,99 eur 

-->Wordt de groepskorting & werkgeverbijdrage behouden bij overgang naar OneUp?

 

De Telenet TV Box die ik nu heb, blijft die staan? Zou een beetje 'dom' zijn om die in te leveren, en dat er een nieuwe moet komen?

 

Extra vraag ikv korting ; ik ben al klant maar geen mobiele klant. Ik lees in de voorwaarden :

 

aanbieding geldig van 14/02/2022 tot en met 08/05/2022 voor klanten met een nieuwe Internet-lijn of een nieuwe 1e mobiele lijn. Een maandelijkse korting wordt toegekend op de eerste 3 aanrekeningen na activering zodat je gedurende 3 maanden slechts de hierboven vermelde promoprijzen betaalt

 

Dus zoals ik het zie krijg ik TOCH de 3 maanden korting dan?

 

Thanks

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Wigo Home -> One Up

3 reacties
Ex-Netweter
 

WIGO Home omschakelen naar ONEup

@rolelael 

Ik ben van Wigo Home S naar One (for 1) gegaan met TV-Iconic.

Ik gebruik One (for 1) met 2.

Mijn vrouw gebruikt de gewone Sim-kaart en ik de Data-Sim-kaart samen met "prijs volgens verbruik" in mijn dual-Sim Smartphone.

Je TV-box blijft gewoon staan.

Het Orange nummer moet je gewoon doorgeven aan Telenet en zij zorgen voor de rest.

Je dochter mag uiteraard geen lopend contract meer hebben of ze moet een boete betalen bij Orange.

Met de kortingen heb ik geen ervaring....

rolelael
Freshman Veelweter
Berichten: 189
Even demarreren... Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

WIGO Home omschakelen naar ONEup

ok alvast bedankt voor jouw antwoord.

 

dochter had/heeft idd 1 jaar een promo 16 eur  ipv 20 eur, maar net gechat met orange ( supersnelle response 😉  en zou nu voorbij zijn , dus dat zou geen issue zijn ).

rolelael
Freshman Veelweter
Berichten: 189
Even demarreren... Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

WIGO Home omschakelen naar ONEup

Antwoord gehad van Telenet op de vragen via whatsapp. helaas is er in Edegem waar mijn dochter op kot zit nihil van ontvangst met een Telenet Sim ( net nagevraagd aan een mede kotstudente )