Beantwoorden
Xhilde
Freshman Beetjesweter
Wereld gedichtendag Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

IPhone 13 128 GB besteld maar niet ontvangen.

Beste,

Op 24/12/2022 via klantvoordelen iPhone 13 128GB besteld ,maar nog steeds niet ontvangen. op "mijn bestellingen" staat delivered .Volgen track and trace van Post NL "Bezorgtijd onbekend".Ik heb meermaals telefonisch contact gehad met telenet , maar nog steeds geen oplossing. meermaals klacht verstuurt , maar ook daar geen oplossing .

Wij willen terugbetaling voor iPhone 13 ,699€ .Telenet is verantwoordelijk voor de verzending ,dus zij moeten dit oplossen. Wij zijn duidelijk niet de enigen die dit overkomt. 

We zijn nu 1 maand verder nl 25/1/2023 . Hoog tijd voor oplossing

Beantwoorden
0 Likes
3 reacties
rafb
Experienced Meerweter
WOW! De magic number! Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

De iPhone 13 128 GB is niet op voorraad bij Telenet.
Telenet kan dus momenteel geen iPhone 13 128 GB leveren.

De wettelijke leveringstermijn van 30 dagen is hier wel overschreden, Telenet is dus in gebreke en moet zich inspannen om een oplossing te vinden. Een terugbetaling lijkt me in dit geval een redelijke eis van de klant en een goede oplossing.

Als je niet tot een oplossing komt met de klantendienst van Telenet kan je ook via https://www.ombudsmantelecom.be/ een klacht indienen om zo je probleem op te lossen.

Beantwoorden
0 Likes
robatoras
Freshman Meesterweter
Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij.

Bestel nooit een Iphone bij een provider.

Voor hetzelfde geld koop je evengoede kwaliteid iphone's

Ga naar een gsm shop,keuze genoeg.En dikwijks solden eindereeks.

Betalen bij ontvangst.

Bij dure modellen zoals bv apple en .... ,zit een pak reclame geld in verekend,wat de klant uiteindelijk moet betalen.

Beantwoorden
0 Likes
Xhilde
Freshman Beetjesweter
Wereld gedichtendag Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Ik heb mijn lesje wel geleerd , online iets bestellen zal ik enkel nog met creditkaart of pay pal doen.

Gisteren heb ik uiteindelijk een e-mail ontvangen van Telenet ,dat uiterlijk volgende week het geld zal teruggestort worden.

We zullen zien.... ik hou jullie op de hoogte.

Beantwoorden