Beantwoorden
harry8
Professional Weetjesweter
Berichten: 31
Topicvreter! Warming up? Topicwurm! De vlam zit erin.

Kan je enkel Internet-klant zijn bij Telenet?

ik ben tevreden van telenet.maar wat als zij niet intekenen op voetbalkontrakt van eleven sports.is het mogelijk o met internet bij telenet te blijven en de tv ergens anders te gaan.

7 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Kan je enkel Internet-klant zijn bij Telenet?

Dat zou geen enkel probleem mogen zijn.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Kan je enkel Internet-klant zijn bij Telenet?

Only internet is mogenlijk maar wel duur

internet 300/20 onbeperkt fup is 54 euro

Basic internet 100/10  met 150GB volume is 28,31 euro

https://www2.telenet.be/nl/producten/internet/abonnementen/?CMP=sbr_telenet%20internet_e%7c&s_kwcid=...

Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Kan je enkel Internet-klant zijn bij Telenet?

Probleem is wel dat wanneer je overstapt naar bijvoorbeeld Proximus je volgens mij verplicht bent ook internet van Proximus te nemen (je kan wel Telenet internet behouden maar dan betaal je dubbel). Ook bij Orange is tv volgens mij niet apart te verkrijgen (ook enkel in een pack met internet en mobiele telefonie).

 

Als je echt internet van Telenet wilt houden is er wel een oplossing via het OTT-abonnement van Eleven Sports. Je kan dan vanaf vandaag via hun website een abonnement bestellen voor alleen Belgisch voetbal (109 euro voor een gans jaar). Je kan dan het Belgisch voetbal bekijken via internet.

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2598
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Kan je enkel Internet-klant zijn bij Telenet?

geen paniek komt in orde

https://www.netweters.be/t5/Entertainment/Jupiler-Pro-League-op-Play-Sports/td-p/99765

alles van sport zal bij telenet blijven.

zal wel nog een tijdje duren als aug niet in orde is kan je via internet altijd zien

een maand abo kan je ook nemen best dat ze tot laatste wachten dat rest van de aanbieders  een contract afsluiten die bieden minder sport aan dus is vlugger in orde

harry8
Professional Weetjesweter
Berichten: 31
Topicvreter! Warming up? Topicwurm! De vlam zit erin.

Kan je enkel Internet-klant zijn bij Telenet?

Ok even geduld dan maar..alvast allemaal bedankt

harry8
Professional Weetjesweter
Berichten: 31
Topicvreter! Warming up? Topicwurm! De vlam zit erin.

Kan je enkel Internet-klant zijn bij Telenet?

Hoeveel ab zouden ze zonder kontrakt verliezen

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2598
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Kan je enkel Internet-klant zijn bij Telenet?

dat zal Eleven Sports niet latten gebeuren er zijn altijd klanten dat alleen voetbal willen zien en niet voor de rest niet willen betalen die zijn ze kwijt daar kan telenet niets aan veranderen

dit heb ik gevonden

Wij bieden in ons servicegebied het breedste sportaanbod met ‘Play Sports’, dat binnen- en buitenlands voetbal, inclusief o.a. de UK Premier League, combineert met andere belangrijke sporten zoals golf, ATP-tennis, Formule 1, volleybal, basketbal en hockey. Op het eind van KW1 2019 hadden we 235.600 ‘Play Sports’-klanten, stabiel tegenover dezelfde periode van vorig jaar en een lichte verbetering in vergelijking met KW4 2018