24757
netweters
|
152404
antwoorden
|
20700
vragen
|
ik ben tevreden van telenet.maar wat als zij niet intekenen op voetbalkontrakt van eleven sports.is het mogelijk o met internet bij telenet te blijven en de tv ergens anders te gaan.
Only internet is mogenlijk maar wel duur
internet 300/20 onbeperkt fup is 54 euro
Basic internet 100/10 met 150GB volume is 28,31 euro
Probleem is wel dat wanneer je overstapt naar bijvoorbeeld Proximus je volgens mij verplicht bent ook internet van Proximus te nemen (je kan wel Telenet internet behouden maar dan betaal je dubbel). Ook bij Orange is tv volgens mij niet apart te verkrijgen (ook enkel in een pack met internet en mobiele telefonie).
Als je echt internet van Telenet wilt houden is er wel een oplossing via het OTT-abonnement van Eleven Sports. Je kan dan vanaf vandaag via hun website een abonnement bestellen voor alleen Belgisch voetbal (109 euro voor een gans jaar). Je kan dan het Belgisch voetbal bekijken via internet.
geen paniek komt in orde
https://www.netweters.be/t5/Entertainment/Jupiler-Pro-League-op-Play-Sports/td-p/99765
alles van sport zal bij telenet blijven.
zal wel nog een tijdje duren als aug niet in orde is kan je via internet altijd zien
een maand abo kan je ook nemen best dat ze tot laatste wachten dat rest van de aanbieders een contract afsluiten die bieden minder sport aan dus is vlugger in orde
Ok even geduld dan maar..alvast allemaal bedankt
Hoeveel ab zouden ze zonder kontrakt verliezen
dat zal Eleven Sports niet latten gebeuren er zijn altijd klanten dat alleen voetbal willen zien en niet voor de rest niet willen betalen die zijn ze kwijt daar kan telenet niets aan veranderen
dit heb ik gevonden
Wij bieden in ons servicegebied het breedste sportaanbod met ‘Play Sports’, dat binnen- en buitenlands voetbal, inclusief o.a. de UK Premier League, combineert met andere belangrijke sporten zoals golf, ATP-tennis, Formule 1, volleybal, basketbal en hockey. Op het eind van KW1 2019 hadden we 235.600 ‘Play Sports’-klanten, stabiel tegenover dezelfde periode van vorig jaar en een lichte verbetering in vergelijking met KW4 2018