Beantwoorden
IceWoman
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Kan je pakket zelf aanpassen/samenstellen?

Telenet is enorm duur , je betaald voor pakketten , waar dingen in zitten die nooit gebruikt worden. Zoals een vast toestel.

Nu heeft mijn zoon , downloadsnelheid nodig voor zijn studie's.

Wanneer ik ga kijken naar een ander pakket ( wat nog duurder is Wigo) zit de vaste lijn er ook weer in.

Het zou veel toffer zijn, dat je uw eigen pakket kan samenstellen , zoals All-Internet + Telenet TV + 1mobiel +play sport.

Is dit nog mogelijk ?

Tags (3)
4 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Kan je pakket zelf aanpassen/samenstellen?

Hiervoor neem je beter telefonisch contact op via het nummer 015 666 666 of via Facebook of Twitter.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Kan je pakket zelf aanpassen/samenstellen?

@IceWoman   Niets belet je om dat te doen maar of je goedkoper zal uitkomen? Als uw slager zegt 100g gehakt en 100gr gratis en jij zegt met die 100 gr gratis kan ik niets doen dan is dat jou keus. Een verkoper bepaalt een promotie aan de hand van wat hij noodzakelijk vindt en niet aan de hand van wat de klant noodzakelijk vindt.

Is die vaste telefonie daarbij in een pakket? Wat maakt het uit? Gebruik het niet als het voor jou maar goedkoper uitkomt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Kan je pakket zelf aanpassen/samenstellen?

Elke download heeft zij snelheid. Downloadsnelheid nodig hebben zegt niets. Welke snelheid heeft de zoon nodig voor zijn studies is de eigenljke vraag. Pas als dat vastligt kan je zien waar je die theoretisch snelheid kan halen. De werkelijke snelheid kan altijd minder snel zijn volgens andere omstandigheden.

 

In Leuven bestaat er nog zoiets als Campusnet. 

ppaoyusu
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Kan je pakket zelf aanpassen/samenstellen?

Je kan zelf wel een samenstelling maken, maar denk dat je er duurder uitkomt,.

bv all in internet 54€, king mobiel abo 16.29, play sports 19.95, telenet tv 27,59.

totaal = 117.83€ terwijl dat je een wigo s vanaf 84.55 zit.