Beantwoorden
bdemely
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Kinepolistickets

kan er iemand vertellen of iedereen Kinepolistickets krijgt of is dit slechts voor enkele gelukkigen?

27 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Kinepolistickets

Ik ben +15 jaar klant en voor mij geen filmtickets.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
nico3
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! It's your first party!

Kinepolistickets

hallo hoe kom dat ik geen mail gekrijgen   voor kinepolistickets ik zo ben lang klant bij jullie  mvg


@bdemely schreef:

kan er iemand vertellen of iedereen Kinepolistickets krijgt of is dit slechts voor enkele gelukkigen?


 

nico3
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! It's your first party!

Kinepolistickets

hallo hoe komt dat ik geen flim tickets  gekregen heb ik zo lang klant bij jullie 

steven9320
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! It's your first party!

Kinepolistickets

Las dit op facebook ook blijkbaar zoveel jaar 10-15j klant en moet hier komen klagen sorry schande eerlijk telenet schande

Jerry1
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! It's your first party!

Kinepolistickets

Ook hier de vraag naar de bioscoop tickets. Ook al jaar en dag klant bij jullie.

Ex-Netweter
 

Kinepolistickets

Ik heb mij hier ook suf gesurft maar helaas nergens tickets te vinden ....
Wij zijn al meer dan 15 jaar klant !!! EEN SCHANDE TELENET !!

Marie-Christine
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! Pageturner!

Kinepolistickets

ook hier de vraag voor de filmtikets zijn al 12 jaar lid

Lotjeuh632
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Kinepolistickets

Inderdaad, zoveel jaar klant en ook niks te zien!  

TomSpeijer
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! It's your first party!

Kinepolistickets

Mag ik vragen hoe we deze tickets kunnen verkrijgen?

Zowel ikzelf (10j) en mijn ouders (20j) klant.. 

geen mail te vinden...

 

mvg

 

Tom

GeertB
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Laat de zon in je hart! Topicwurm! Smile! My smart Valentine

Kinepolistickets

Bij MIJN TELENET aanmelden en dan zie je op de eerste pagina staan "Wij hebben een extraatje voor jou!  " als je daar op klikt gaat er een nieuwe pagina open. Soms krijg je een film ticket , nu is dat een kookboek.

 

Mieke16
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! It's your first party!

Kinepolistickets

Hier ook al van in het begin klant, en ik heb al alle richtlijnen gevolgd die ik gelezen heb, en helemaal niets te vinden, geen extraatje? 

Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Kinepolistickets

Vragen en klachten die jullie aan Telenet richten stellen jullie best aan Telenet zelf. Dat kan je op verschillende manieren

 

De mensen die hier op Netweters zitten zijn ook maar gewone mensen/klanten die hier andere mensen proberen te helpen.

 

Hetgeen wat @GeertB zegt is iets wat je meteen zou kunnen proberen. Zie je daar geen cadeau en vind je dat je ook recht hebt op een cadeau dan richt je je dus best tot Telenet zelf ipv Netweters. Wij hebben nl. geen tickets om uit te delen 🙂


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Kinepolistickets


@GeertB schreef:

Bij MIJN TELENET aanmelden en dan zie je op de eerste pagina staan "Wij hebben een extraatje voor jou!  " als je daar op klikt gaat er een nieuwe pagina open. Soms krijg je een film ticket , nu is dat een kookboek.

 


Dat heb ik juist gedaan en ik heb een albelli fotoboek ter waarde van 24,95 euro ontvangen. 🙂


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Spiritus
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! It's your first party!

Kinepolistickets

Wij zijn met 2 al zeker een kwartier aan het zoeken bij "Mijn Telenet" maar vinden hier niets terug. 
Wij hebben (als we kunnen volgen) de nieuwe website van Telenet.
Hier vind je deze link niet terug. Man Verdrietig
Iemand met hetzelfde probleem of die via de nieuwe website wel de tickets of dergerlijke heeft kunnen bemachtigen? Gefrustreerde man