Beantwoorden
dvanzeeb
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Komt korting tweede verblijf terug voor particulieren?

ik dacht verleden maand gezien te hebben dat er een korting bestond voor tweede verblijf aansluitingen. Komt de korting tweede verblijf nog terug, want die is plots verdwenen? Nu enkel nog voor Business klanten 😞

 

Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Korting tweede verblijf

Tags (1)
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5864
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Komt korting tweede verblijf terug voor particulieren?

@dvanzeeb 

Het zou kunnen dat die korting weer terug komt daar hebben wij ook geen kijk op dat is dus afwachten. 

Eens in de zoveel tijd heeft Telenet idd kortingen en die zijn ook elke keer weer anders en dat veranderd ook met regelmaat. 

Zou dus afwachten en de website in de gaten houden of die bepaalde korting weer terug komt. 

Je kan ook altijd eens een berichtje sturen via Whatsapp of Messenger of eens bellen en vragen of die korting voor jou persoonlijk nog aanwezig is. Kan zijn dat je wel nog in aanmerking komt maar dat het niet meer op de website staat maar dat is informatie die ook wij niet kunnen geven aangezien wij ook gewoon klant zijn. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2702
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Komt korting tweede verblijf terug voor particulieren?

Voor aan de zee dat weet ik van vrienden 57198784_1216693165174431_3386216284193554432_n.png

dvanzeeb
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Komt korting tweede verblijf terug voor particulieren?

WhatsAppTelenet:  Ik heb het voor je nagekeken. Ik snap je frustratie. Helaas is momenteel inderdaad de promotie van 2e verblijf stopgezet. Momenteel hebben we er ook nog geen zicht op als die promotie in de toekomst terug komt. Mijn excuses alvast. 

dvanzeeb
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Komt korting tweede verblijf terug voor particulieren?

WhatsApp Telenet: Momenteel hebben we helaas geen lopende promotie. Voor onze trouwe klanten hebben we de Klantenprijs gelanceerd. Dat is onze webshop waar je als Telenet-klant een leuke korting krijgt op toestellen. Meer info vind je hier: https://toestellen.telenet.be/.

dvanzeeb
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Komt korting tweede verblijf terug voor particulieren?

Mja, bedankt voor de info, maar dit is enkel voor Business klanten en niet voor "gewone" klanten ...