24769
netweters
|
152550
antwoorden
|
20720
vragen
|
Ik heb mijn Xbox one rechtstreeks aangesloten op TV
Digicorder staat ook rechtstreeks op TV
Wanneer ik naar Netflix wil kijken via XBOX krijg ik steeds de melding dat de coax kabel niet is aangesloten op den XBOX. Dat is toch niet nodig ? Hoe kan ik die melding vermijden ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
XBOX is verbonden met modem via access point
digicorder is ook verbonden met modem via access point
Witte kabel van de kabel verbonden met Digicorder en dan doorsluizen naar TV
Bij opstarten van XBOX krijg ik de melding dat er geen aansluiting isn de kabel-TV , heeft die waarschijnlijk nodig om te zenders in den XBOX op te laden. Maar ik wil geen tv kijken via XBOX. Dus wil ik af van dat scherm die mij zegt dat er geen aansluiing is van de kabel-tv; Ik weet dat
Je kan dit ook oplossen door de coax eerst naar je digicorder (in) te laten gaan zoals nu maar de coax (uit) van de digicorder niet naar de TV laten gaan maar wel naar de Xbox. Het is voor niets nodig dat je TV nog met coax is aangesloten tenzij je nog analoog wil kijken.
Je XBOX zal in Standby-modus staan en daar is de standaard instelling dan bij het opstarten hij meteen TV-app van de XBOX opent... Maar wegens die Decoder dan niet is aangesloten op je XBOX krijg je deze melding. Je kan bij instellingen deze instelling afzetten. (staat normaal bij instellingen -> energieinstellingen en opstarten (dacht ik)). en daar moet iets staan in de aard van "Naar TV gaan bij opstarten". Dat dus uitvinken
Voor Netflix dan te kijken moet je via de Store op je XBOX, Netflix installeren en dan kan je kijken zoveel je wenst 🙂
Bjkrik, je bent een slim bolleken
Dat was het . Het probleem is opgelost. Bedankt. En mijn Logitech Harmony gaat nu rechtstreeks naar Netflix, ipv steeds te worden onderbroken door dat meldingsscherm.
Haha graag gedaan en bedankt voor het compliment 🙂
Veel plezier met je XBOX en Netflix!