Beantwoorden
DanGer
Experienced Meerweter
Berichten: 94
It's your ninth party! Een bus vol! Topicwurm! Smile!

NETFLIX via XBOX One zonder Digicorder

Ik heb mijn Xbox one rechtstreeks aangesloten op TV

Digicorder staat ook rechtstreeks op TV

 

Wanneer ik naar Netflix wil kijken via XBOX krijg ik steeds de melding dat de coax kabel niet is aangesloten op den XBOX. Dat is toch niet nodig ?  Hoe kan ik die melding vermijden ?

Tags (3)
6 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5216
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

NETFLIX via XBOX One zonder Digicorder

Volgens mij bedoel je UTP-kabel. Gebruik die kabel om je Xbox rechtstreeks met de modem te verbinden.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
DanGer
Experienced Meerweter
Berichten: 94
It's your ninth party! Een bus vol! Topicwurm! Smile!

NETFLIX via XBOX One zonder Digicorder

XBOX is verbonden met modem via access point

digicorder is ook verbonden met modem via access point

 

Witte kabel van de kabel verbonden met Digicorder en dan doorsluizen naar TV

 

Bij opstarten van XBOX krijg ik de melding dat er geen aansluiting isn de kabel-TV , heeft die waarschijnlijk nodig om te zenders in den XBOX op te laden. Maar ik wil geen tv kijken via XBOX. Dus wil ik af van dat scherm die mij zegt dat er geen aansluiing is van de kabel-tv; Ik weet dat

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

NETFLIX via XBOX One zonder Digicorder

Je kan dit ook oplossen door de coax eerst naar je digicorder (in) te laten gaan zoals nu maar de coax (uit) van de digicorder niet naar de TV laten gaan maar wel naar de Xbox. Het is voor niets nodig dat je TV nog met coax is aangesloten tenzij je nog analoog wil kijken.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bjkrik
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Smile! Jij bent af! Goed gevonden! Leesclubje starten?

NETFLIX via XBOX One zonder Digicorder

Je XBOX zal in Standby-modus staan en daar is de standaard instelling dan bij het opstarten hij meteen TV-app van de XBOX opent... Maar wegens die Decoder dan niet is aangesloten op je XBOX krijg je deze melding. Je kan bij instellingen deze instelling afzetten. (staat normaal bij instellingen -> energieinstellingen en opstarten (dacht ik)).  en daar moet iets staan in de aard van "Naar TV gaan bij opstarten". Dat dus uitvinken

 

Voor Netflix dan te kijken moet je via de Store op je XBOX, Netflix installeren en dan kan je kijken zoveel je wenst 🙂

DanGer
Experienced Meerweter
Berichten: 94
It's your ninth party! Een bus vol! Topicwurm! Smile!

NETFLIX via XBOX One zonder Digicorder

Bjkrik, je bent een slim bolleken Smiley Vrolijk

 

Dat was het . Het probleem is opgelost. Bedankt. En mijn Logitech Harmony gaat nu rechtstreeks naar Netflix, ipv steeds te worden onderbroken door dat meldingsscherm.

 

Bjkrik
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Smile! Jij bent af! Goed gevonden! Leesclubje starten?

NETFLIX via XBOX One zonder Digicorder

Haha graag gedaan en bedankt voor het compliment 🙂

 

Veel plezier met je XBOX en Netflix!