24748
netweters
|
152284
antwoorden
|
20688
vragen
|
*Post geschreven op 07/05/2018 20:59 door Michel_01*
(oude account van icymichel)
Goedenavond ik heb daarjuist een nieuw profiel moeten aanmaken omdat ik via mijn oud profiel niet meer kon inloggen. Het probleem is opgetreden als ik overgeschakeld ben naar Wigo. Mijn vroegere profiel naam was “ Icymichel “
Opgelost! Ga naar oplossing.
Probleem opgelost dankzij Suzy, die mijn oude account aan de nieuwe login gekoppeld heeft .
@icymichel, graag gedaan! 😉
Ik heb je nieuwe account verwijderd. Nu heeft 'Anonymous' deze post wel geschreve, maar eigenlijk was het @icymichel.
@Wheng @icymichel het kan zijn dat jullie iets vreemd opmerken aan deze thread.
Door het verwijderen van de oude account van Michel_01, crashte deze ochtend de homepage van De Netweters. Eén van de componenten crashte bij het verkrijgen van de ID van de verwijderde account.
We lossen dit uiteraard samen met de ontwikkelaar op, zodat dit niet meer voorvalt in de toekomst. Maar daardoor heb ik de initiële post van Michel_01 even onder jouw naam @icymichel opnieuw moeten schrijven. Anders moesten we de post verwijderen en dat doen we liever niet.
Niets voor jullie om jullie zorgen over te maken, maar wilde het vreemde gedrag wel even verklaren. 😉
@icymichel helemaal niet! 😉 Je hebt er net voor gezorgd dat we een bug gevonden hebben dat we moeten oplossen, dus eigenlijk moeten we je bedanken!