Voor 15 jaar trouwe klant heb ik eens een leuk postkaartje met muziek ontvangen. Uiteraard had ik liever wat korting gehad (of snellere download; ik heb Basic Internet), maar zo werkt het helaas niet. Een bedrijf dat winst wil maken en wil blijven investeren kan niet zomaar constant cadeautjes uitdelen. Denk je dat ze dat bij de concurrent wél doen?
En ja, nu is er die prijsverhoging. Ik heb enkel Basic Internet en analoge kabel (digitaal via CI+) en dat gaat me nu 0,90 euro/maand méér kosten. Niet de kop af, maar ik kan me voorstellen dat er een groter verschil is bij klanten met duurdere formules. Maar ik weet niet of het je is opgevallen, maar water, elektriciteit, gas, bezine, de frituur hier om de hoek, ... allemaal hebben die niet zo lang geleden een prijsstijging ingevoerd. Herinner je je wanneer Telenet de laatste keer een prijsstijging invoerde?
Bjørn (sb) | Ere-Krak An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.' Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.