Beantwoorden
Ed
Experienced Beetjesweter
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

OneUp Promo korting voor 6 maanden?

Ik geraak er toch niet uit, zelfs als ik de voorwaarden lees.

Ik zie onderstaande Promo in mijn huidig abo.

Kan ik ingaan op deze promo voor (naar OneUp), en dan na 6 maanden terug schakelen (naar One)? Dat zou me €98,52 besparen met wat muisklikken.

Ed_0-1769511573591.png

Ik vermoed dat als je ingaat op het aanbod van het 'toptoestel' dat je er wel voor 12 maanden aanplakt, maar dat was ik niet van plan.

5 reacties
flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Waarschijnlijk wel ...

Met de nieuwe tarieven (vanaf 16/3) bespaar je met deze promo 23€ per maand (= 138€).

One for 1 kost dan 72€ per maand.

OneUp for 1 is 95€ - promo = 55€

Na 6 maanden kan je kostenloos downgraden.

SarahV
Freshman Meerweter
Goed bezig! Say what?! On a roll... Tien op tien!

Wel goed de voorwaarden lezen (kleine lettertjes) 😎

SarahV
Freshman Meerweter
Goed bezig! Say what?! On a roll... Tien op tien!

Als ik het bekijk:

Scherm­afbeelding 2026-01-27 om 17.52.04.pngScherm­afbeelding 2026-01-27 om 17.52.19.png

DylanVanAssche
Freshman Meerweter
Warming up? Al 25 duimen! On a roll... Tien op tien!

Interessant! Ik denk dat er iets mis is met hun systeem want hun algemene voorwaarden zegt dit:

Aanbieding voor nieuwe of bestaande klanten die nog geen internet en/of mobiel en/of tv abonnement van Telenet hebben en in de periode van 12/01/2026 tot en met 15/03/2026 ONE/ONE+tv/ONE up /ONE up + tv klant worden.  

De clue zit hem in de 'geen internet en/of mobiel en/of tv abbonement' hebben. Als je een ONE met TV hebt, voldoe je niet aan deze voorwaarden want je hebt wel internet, mobiel en TV van Telenet al bij een upgrade naar ONEup maar hun systeem zegt dat je wel voldoet. Als het wel van toepassing zou zijn, dan teken ik ook graag in.

Ed
Experienced Beetjesweter
Follow the reader, reader! Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur!

Ik denk dat ze hopen dat je ook voor het 'toptoestel' kiest, en dus minstens 12 maanden blijft. Want dat mag je niet opzeggen na 6 maanden of je moet de volle pot betalen.

En dan is je abo natuurlijk ook duurder op jaarbasis.