24806
netweters
|
152832
antwoorden
|
20743
vragen
|
Hallo iedereen
Gisteren avond wou ik de lg tv bestellen die bij de promotie hoort maar het mislukte en kan hem nu niet opnieuw bestellen voor €99 en is de bestelling geannuleerd omdat ik niet kon betalen via de site. De knop opnieuw bestellen is ook geen optie want dan krijg ik de melding dat er iets misliep. Heb telenet hier over gecontacteerd en ze zeiden dat ik het gewoon weg opnieuw moest proberen heeft iemand een idee hoe ik de tv opnieuw kan bestellen. Dankjewel alvast
@Melih ga naar mijn telenet en kijk bij Mijn Toestel kortingen. Als u dat open klikt zou een 'bon' moeten zien met kerst promo. Daar kan u op klikken en de stappen verder vervolgen. Moest de 'bon' er niet staan dan moet de backoffice hier eens naar kijken. Het kan zijn dat u de 'bon' hebt geaccepteerd en dat het systeem weet dat u hem gebruikt heeft. Maar het is nu aan Telenet het op te lossen want u kan geen andere weg bewandelen. U kan wel proberen naar een Telenet center te gaan ( geen verdeler ) en daar alles opnieuw te laten ingeven. Maar zou eerder bellen naar de klantendienst en via een dossier het te laten oplossen.De promotie is geldig tot 05/01/2020 of zolang de voorraad strekt.
Dit heb ik al gedaan ze zouden een dossier aanmaken. En via de bon erstaat dat de bon in gebruik is verder kon ik de kerstpromo gebruiken tot 03/03 stond er op dat moment. De klantenservice zei gewoon dat ik het na6 uur weer moest proberen maar het lukt weer niet. Dan zal ik dus tot maandag moeten wachten. Toch bedankt
Ik denk dat wat ze met de promotie geldt tot 05/01 bedoelen is dat je voor die datum telenet wigo moet nemen. Want ik kon de kerstpromo dus innen tot 03/03. Aangezien ze gisteren zijn komen installeren is dit dus een intijd van 2maanden.