24766
netweters
|
152532
antwoorden
|
20716
vragen
|
en zegen dat we komen van PC versus apple....
Staken? Het zijn altijd de anderen die er slachtoffer van zijn...
Betogen? Straks ligt Brussel vol asfalt, want het vriest de stenen niet uit de straten, de betogers plukken ze eruit. de wegen naar en van Brussel, flessenhalzen. Ik weet het er zijn maar een paar amokmakers nodig, om een groep te viseren...
En we hadden ooit nog PC/M
ik kon niet overweg met winows 3.0 & 3.11
Windows 95 OSR was dan weer het stabilste systeem...
(zet dat nu even op het netwerk?, kaas met gaatjes)
of kijk eens even hier, en je mag verder klikken oook...
Meerdere foto's van aanhangers van de AANVAARDE en GERISTREERDE, kerk van het vliegend spaghetti monster zelfs in nederland
En nu gijè Gaatjes kaas ....
Liever nietjes
er zijn zowat 300 (gekende en erkende) religies op aarde....
Deze is officieel in Nederland.
Een aanhanger wilde met zijn vergiet op de pasfoto. Nat als de moslima's.
Dit werd eerst toegestaan en dan later terug ingetrokken...
Ik mag dan wel naar de garagist gaan, om mijn vijzen vast te zetten maar het spachetti monser vind ik toch iets....
Er zijn wel mensen dit geloven dat er iemand die een cateringbedrijf had en over het water liep....
Enkele mensen hun werk afnam....
(een lamme heeft geen beroep kunnen leren. zijn 'beroep' was bedeklenen, hij kon niets anders. En plots zit hij zonder inkomen: hij kan lopen...Je moet wel lazarus zijn, omdat te geloven, toch?
Omdat we maar met het Christelijk geloof mogen lachen, zwijg ik verder....
Je vorig bericht was nogal vreemd 😛
En die zogenaamde religies zoals over dat spaghetti gedoe, ik denk dat dat gewoon mensen zijn die graag belachelijk doen. Of aandacht willen.
En die verhalen in de Bijbel zijn vaak niet echt logisch maar je moet ze dan ook niet letterlijk nemen. 🙂
Ik denk dat het de bedoeling is dat het je aanzet tot denken (als je er een diepere betekenis in zoekt).
Al ben ik niet gelovig.
Als je met belachelijke dingen wil lachen moet je die shows van Alex Agnew maar eens bekijken die vind ik persoonlijk hilarisch 🙂
@Ab33506 ik zie dat je zo heel veel streepje hebt gezet bij je handtekening. Als je een horizontale lijn wilt kan je de html <hr> tag gebruiken 🙂