Beantwoorden
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Proximus verhoogt meeste internettarieven vanaf januari

Proximus gaat na een prijsverhoging in mei opnieuw hogere tarieven doorvoeren.

Vanaf 1 januari worden veel abonnementen duurder.

Het gaat om verhogingen die tussen de 3 en 4 euro liggen.

Bij Mobile Vikings, een dochterbedrijf van Proximus, is er nog geen sprake van tariefverhogingen.

https://tweakers.net/nieuws/202966/proximus-verhoogt-meeste-internettarieven-vanaf-januari-met-3-of-...

16 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Proximus verhoogt meeste internettarieven vanaf januari

Beste @Santa ik ga u niet tegenspreken in het geen je effectief betaald, dat kan ik immers niet weten.

Het tarief van het pakket One for 1 is 69,10 per maand.

Voor TV heb je twee opties:

Kies je voor Telenet TV Flow dan is dat volgens het huidige tarief 9,94. Heb je deze optie dan is dat volgens tarief in het totaal 80,04 euro.

Kies he voor Telenet TV iconic  (dat vroeger de naam had van digitale tv Telenet), dan is dat volgens tarief 20,90 en brengt dat in totaal 90,00 euro per maand.

De correcte benamingen gebruiken helpt om misverstanden te vermijden.

Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Proximus verhoogt meeste internettarieven vanaf januari

@janne_man 

Je heb gelijk (en geen gelijk).

Ik zou moeten 90 euro betalen (ipv 80, ik moet terug naar het 2de leerjaar blijkbaar).

Op de 69,10 euro krijg ik 5% korting omdat ik en jaar vooruit betaal.

Dit maakt 65,65 + 20,9 = € 86,55.

Dit vindt ik nog steeds een zéér goede prijs voor Onbeperkt vast internet (3000GB) + Onbeperkt (300GB) mobiel internet op de 2 smartphones + digitale TV + een decoder + een vaste lijn. Niemand doet beter.