24802
netweters
|
152793
antwoorden
|
20740
vragen
|
Proximus gaat na een prijsverhoging in mei opnieuw hogere tarieven doorvoeren.
Vanaf 1 januari worden veel abonnementen duurder.
Het gaat om verhogingen die tussen de 3 en 4 euro liggen.
Bij Mobile Vikings, een dochterbedrijf van Proximus, is er nog geen sprake van tariefverhogingen.
Zolang er geen voldoende concurrentie is zullen Telenet en Proximus de prijzen verhogen. Er zijn veel kleine spelers op de markt, maar dat is geen concurrentie. Ik heb nog altijd geen provider gevonden die de kwaliteit van Telenet evenaart.
Hoewel de inflatie momenteel 12% is is Telenet dit jaar maar 4,7% opgeslagen. Dat valt reuze mee!
Als je 1 jaar op voorhand betaald dan krijg je een korting van 5% dan is dat ook gecompenseerd.
Telenet zal volgend jaar natuurlijk opslaan maar daar moeten we nu toch al niet over beginnen te klagen?
Dat zullen we dan wel zien hoeveel. Het vel van de beer....
Het is maar hoe je het bekijkt. Als je rekening houdt met alles wat Telenet de laatste jaren afgeschaft heeft kan je toch een heel ander gevoel en objectieve mening hebben.
waarom niet klagen......
150 gb
59.67 euro
als het zo verder gaat wordt het 60-70 euro voor het zelfde volume van 150 gb
dat kan niet hé.........
Dat is uiteraard teveel maar dat is een keuze die jij zelf maakt. Ik zou toch eens nadenken om te veranderen.
Die keuze gaat Telenet niet voor jou maken hé.
Ik betaal nu 80 euro rond voor One for 1 met Iconic TV (en één mobiel abonnement "prijs volgens gebruik").
Inbegrepen:
- Vast internet 3 TB (= 3000GB) data.
- Vaste lijn telefoon.
- Tv-box met digitale TV.
- 1 mobiele nummer met 300GB data die gedeeld wordt met de gratis data kaart.
- 1 gratis data kaart die in een 2de smartphone steekt samen met "prijs volgens gebruik".
Voor deze 5 dingen is 80 euro een koopje!
De prijs die ik vermeld is de prijs die betaal voor Basic Internet en neen, ik ga echt geen screenshot posten. Easy Internet is trouwens 31,41 euro/maand.
Hij wil zeggen totaal pakket internet ,tv , en de box dan is het rond de 50 euro
Je hebt een basic shake: die omvat..
basic internet 30.23 €
hd digicorder 9.99 €
telenet tv 19.45 €