Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Review Tadaam na 1 maand gebruiken (artikel)

Voor degenen die het zouden kunnen gebruiken. Hier een artikel van een gebruiker die Tadaam een maand heeft gebruikt. De voordelen maar ook de beperkingen.

https://www.techpulse.be/review/245164/review-maand-telenet-tadaam/?utm_source=newsletter&utm_medium... 

Als je Tadaam, een spinn-off van Telenet, niet kent:

https://tadaam.be/ 

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (3)
7 reacties
TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Review Tadaam na 1 maand gebruiken (artikel)

Het spijtige hieraan dat het minder stabiel is als wifi (hangt af van je dekking) Hoewel de Mobile coverage extenders van Telenet hierop werken is me gisteren bevestigd. Verder is het jammer dat er geen mobiel abbo inzit. Als ik het vergelijk: voor mij persoonlijk blijft Yugo S interessanter.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Review Tadaam na 1 maand gebruiken (artikel)

@TMCLS93   Dat geeft de schrijver van het artikel ook aan, dat het afhangt van hoe goed je mobiel bereik op die plaats is. Als je al slechte mobiele ontvangst hebt door isolatie of wat dan ook is het niet OK. Het is en blijft nog altijd hetzelfde, bedraad blijft met voorsprong de meest stabiele oplossing. Ikzelf zou het meer zien als oplossing voor een buitenverblijf of zoiets.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Netverslinder
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Primeur! It's your second party! De kop is eraf!

Review Tadaam na 1 maand gebruiken (artikel)

Misschien een aanvulling:

Dit produkt 'Tadaam', scoort over het algemeen zeer goed bij de mensen, die ik ken. Telenet heeft een gat in de markt gevonden en met Tadaam hebben ze goed gemikt op kabelknippers.

 

Tadaam kan je ongeveer ook vergelijken met Scarlet, maar dan zonder vaste telefoon. 

In het begin had Tadaam kinderziektes, maar nu is het casten en pauzeren van live TV erbij gekomen (februari j.l.). 

Het internet is stabiel (via 4G) en bij TV is er nu een zeer goed beeld.

 

Conclussie: Zeker een aanrader voor wie weinig wilt betalen voor een goed produkt.

Een tipje: Wat ik ook wil zeggen is, als je TV wilt kijken, even de MI box anzetten (via afstandsbediening) en de MI box even uittrekken en weer aanpluggen. Zet je de MI box weer aan, je kan TV kijken en heb je minder kan op vastlopend beeld.

 

Gelukkig heeft Telenet heel veel goeie produkten en het is voor elk wat wils. Yugo is ook een aanrader, alleen al voor data verslinders (zoals gamen).

 

Tags (3)
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Review Tadaam na 1 maand gebruiken (artikel)

Bedankt om te delen, @igvfer!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Review Tadaam na 1 maand gebruiken (artikel)

Volgens mij kan je met tadaam oik wel gamen hoor😉 kben alvast benieuwd naar hun settop box die volgende week gelanceerd wordt

TMCLS93
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 705
Topic held(in)! Jij bent een pro! Like a journalist. Waar zijn die handjes?

Review Tadaam na 1 maand gebruiken (artikel)

UPDATE: De Tadaam Android tv-box is gelanceerd 🙂 Dit is gratis voor nieuwe Tadaam klanten, maar betalend voor bestaande klanten omdat zij al een voucher ontvingen voor een Mi Box S of Apple TV.

 

Bron: www.tadaam.be

hansnaert
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your eighth party! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Review Tadaam na 1 maand gebruiken (artikel)

Interessant product

de FUP wordt echter actief ingevoerd na 300GB

dus opletten als je netflix enkele uurtjes per dag gebruikt ... - zelfs in standaard modus kom je snel aan 300GB