Beantwoorden
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Spotlight December

Lichten uit, een veel te comfortabele zetel en een grote bak popcorn op je schoot. Wekelijks komen er nieuwe films uit in de filmzaal en hier willen we er graag een paar van toelichten voor de maand december.

 

 MV5BMjEwMzMxODIzOV5BMl5BanBnXkFtZTgwNzg3OTAzMDI@._V1_SY1000_SX675_AL_.jpg

 

Zo verwelkomen we binnen een aantal weken al de eerste Star Wars spin off: Rogue One: A Star Wars Story. (14/12)

Het verhaal dat hierin getoond wordt is de rechtstreekse aanleiding naar de eerste Star Wars film, die ondertussen al bijna 40 jaar oud is. Na het overweldigende succes van The Force Awakens vorig jaar, zijn de verwachtingen enorm hoog voor deze nieuwe episode. Het voordeel van een dergelijke spin off is dat je er zo kan inspringen zonder achtergrond te hebben. Hoewel het op de hoogte zijn van het verhaal een meerwaarde geeft in de herkenbaarheid van bepaalde locaties, personages, … .

 

507-film-page-large.jpg

 

Een week later kunnen we in de bioscoop gaan kijken naar Assassins’s Creed. (21/12)

Door de ver geëvolueerde technologie, is het mogelijk om herinneringen op te roepen aan de hand van de genen. Op deze manier ontdekt het hoofdpersonage het duistere verleden van zijn grootvader. Deze nam het als lid van een geheime organisatie op tegen de Templars.

Omdat het hier gaat om een verfilming van de Ubisoft game Assassin’s Creed, liggen de verwachting voor deze prent behoorlijk hoog.

 

Lopen jullie warm voor één van bovenstaande titels? Of is er een andere film waar jullie naar uitkijken?

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

1 reactie
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Spotlight December

The Force Awakens was een dikke tegenvaller, maar dankzij de propagandamachine zijn er veel mensen gaan kijken. Wat mij betreft had het verhaal bij Episode IV, V en VI mogen blijven, zonder de digitale "verbetering".

 

Ik verwacht niet veel van Rogue One. Op TV is er al een reclamespot te zien over Rogue One en Gillette. Het zou me niet verbazen moesten we dankzij Disney (nog méér) product placement in de film zelf te zien krijgen. Een lid van First Order met een blikje Coca-Cola of zo. 🙂

 

Ik zal hem uiteindelijk toch wel gaan zien, maar dat zal meer zijn om mijn neefjes te plezieren.

 

Assassin’s Creed, ik ben een beetje bekend met het spel en het lijkt me wel iets. Ik hoop alleen niet dat het eindigt op een soort "wordt vervolgd"...

 

Ik kijk meer uit naarValerian and the City of a Thousand Planets: https://www.youtube.com/watch?v=BszXhUjJz00


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.