Beantwoorden
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Spotlight maart

Monsters, actie en superkrachten, de basis van menig actiefilm de laatste jaren. Zo springen ook deze 2 titels in het oog.

 

De tiende film is het al binnen het X-Men universum, de derde en laatste binnen de Wolverine serie. Marvel wist ook nu weer Hugh Jackman te strikken voor de hoofdrol in Logan (01/03). Logan en Professor X proberen zich schuil te houden. Maar nadat ze Laura tegen het lijf lopen, zal dit niet meer mogelijk zijn. Laura is een jonge mutant die op de vlucht is voor duistere krachten en dan kan Wolverine ook zijn klauwen niet meer inhouden.
Met de sLogan “I’m going to make it count.” in het achterhoofd zet Hugh Jackman hier een mooie prestatie neer als Wolverine.

 

logan-one-sheet.jpg

 

Een mysterieus eiland gehuld in mist. Meer is er van setting niet nodig om science fiction te maken. Als we hierin dan een oeroud monster droppen is het plaatje bijna compleet. Nadat in 2014 Godzilla wederom op ons werd losgelaten, is het nu tijd voor de prequel Kong: Skull Island (08/03). Een groep wetenschappers ontdekken een eiland en gaan op onderzoek. Een heel nieuwe wereld gaat open, één waarin de mensen nog kleiner lijken dan anders. Op het eiland woedt een harde strijd voor controle, dit tussen enerzijds de apex predators en anderzijds Kong. De onderzoekers moeten vechten voor hun leven, en komen tot de ontdekking dat Kong misschien niet de slechtste is.
Het is niet de eerste keer dat deze immense primaat de show steelt op het witte doek. Dit was ook reeds het geval in 1933, 1976 en 2005.

 

new-kong--skull-island-poster-16291.jpg

 

Maart is goed gevuld qua nieuwe titels in de filmzalen. Waar kijken jullie naar uit? Gaan jullie één van bovenstaande titels kijken? Of hebben jullie nog iets anders op de planning staan? De komende maanden staan er nog andere kleppers op het menu.

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

1 reactie
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Spotlight maart

Morgennamiddag met mijn petekind naar Logan. Heb ik nu tickets gewonnen (want dat zou spijtig zijn; ik heb ze al besteld) ? 😉


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.